... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
profor
Autor témy
Príspevky: 933
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: E46 nemám
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

Podsvietenie budíkov

Nedeľa, 10. Augusta 2008, 23:45

Ahojte, mám otázku, aj napriek tomu že som našiel tému o zmene podsvietenia.

Môžem vybrať budíky keď budem mať vypnutý klúčik? Nebudú nejaké chyby?

Ako ste dávali dole ručičky? na VW som si istý nakoľko som to už niekoľko krát dával dolu ale tu neviem a radšej sa opýtam.

Pripájam niekoľko foto, škoda že podsvit je riešený tak ako je riešený teda s tým plexi rozvodným, trochu to obmedzuje a ešte vraj je aj štítok farebný tak to vyzerá len na červenú narozdiel od bielej čo som chcel dať.
Prílohy
IMG_4643_resize.JPG
IMG_4643_resize.JPG (146.97 KiB) 2989 zobrazení
IMG_4644_resize.JPG
IMG_4644_resize.JPG (165.38 KiB) 2986 zobrazení
IMG_4645_resize.JPG
IMG_4645_resize.JPG (136.2 KiB) 2987 zobrazení
IMG_4646_resize.JPG
IMG_4646_resize.JPG (128.55 KiB) 2987 zobrazení
IMG_4647_resize.JPG
IMG_4647_resize.JPG (126.56 KiB) 2988 zobrazení
IMG_4648_resize.JPG
IMG_4648_resize.JPG (70.35 KiB) 2987 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 11. Augusta 2008, 11:29

ta oranzova farba z toho plastu sa da zbrusit smirglom, to neni problem,
problem je s vybratim ruciciek.. odtrhnes strunky ktore ich vracaju do nulovej polohy..


http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=6 ... highlight=

http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
balino
Príspevky: 3260
Registrovaný: 15.5.2007
Auto: E36 320iSDN
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: LUBOVNIANSKA1

Pondelok, 11. Augusta 2008, 12:22

na 46ke su strunky?
E36 sedan 320iSDN rv 97
FUSERKLUB BRATISLAVA veduci klubu BLACKMW hlavny mechanik VLADKY242
http://www.indaclub.sk, http://www.partyveci.eu, http://www.obchodpredeti.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
profor
Autor témy
Príspevky: 933
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: E46 nemám
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

diky

Pondelok, 11. Augusta 2008, 19:30

BlackMW: Ďakujem za linky a promptnú odpoveď, ak budem dačo mať môžem ťa pootravovať? :)

Ako hovorím, je to zvláštne, nakoľko tá nula na prvej fotke presvedcuje na bielo tak neviem či tam tá farba je alebo nie.. no uvidíme až dáme dolu ručičky, snád to pojde :D


Ale zvláštnosť je že keď som to mal naštartované a potom vypol motor tie ručičky zleteli dolu okamžite a keď som s nimi hýbal, či už pri voľnobežných otáčkach alebo vypnutými tak spadli strašne pomaly. Preto si myslím že pri vypnutí ich procák vráti rýchlejšie.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: diky

Streda, 20. Augusta 2008, 20:16

profor napísal:
BlackMW: Ďakujem za linky a promptnú odpoveď, ak budem dačo mať môžem ťa pootravovať? :)

Ako hovorím, je to zvláštne, nakoľko tá nula na prvej fotke presvedcuje na bielo tak neviem či tam tá farba je alebo nie.. no uvidíme až dáme dolu ručičky, snád to pojde :D


Ale zvláštnosť je že keď som to mal naštartované a potom vypol motor tie ručičky zleteli dolu okamžite a keď som s nimi hýbal, či už pri voľnobežných otáčkach alebo vypnutými tak spadli strašne pomaly. Preto si myslím že pri vypnutí ich procák vráti rýchlejšie.


Na tie rucicky sa daj bohovsky bacha ked ich budes davat dolu. Treba nato kus cviku aj nejaky vercajg. Ked budes potrebovat nove rucicky a motorceky ktore ich ovladaju, ozvi sa. Nejake su skladom 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
profor
Autor témy
Príspevky: 933
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: E46 nemám
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

Ďakujem

Nedeľa, 24. Augusta 2008, 18:14

Dik za rady airbone, akurát včera som menil podsvietko na mojej trojke (aj ked offtopic ale podelím sa) a na palive sú dve ledky pri oske no a na odpájkovanie používam SMD REWORK station, fúka horúci vzduch a SMD s tým idú ako po masle.

No ale vzhladom na to že tie dve diodky boli prvé tak fúkam fúkam a musel som nahriať ten plastový krčok okolo osky (tie motory sú iné ako na X5 a sú dosť odolné, až na teplo :)) no a zrejme sa mi to spieklo (nezmenilo to tvar) ale prilepila sa oska :) na ostatných motorčekoch a LEDkách bolo všetko ok.

No zložím, nahodím plexi, ciferníkový štítok, dám dve ručičky, svieti to krásne a potom som nahodil aj ostatné ručky, dal do nulových polôh a ejha, palivo ani nehne... tak von a hode do dielničky a bádať. skúsil som otvoriť ten motorček, nakoško odzadu to ide a ani som ho nemal celý otvorený, neštastne mi padla doska budíkov na stôl, PUK a vidím že na tú osku. motor som zacvakol naspäť, dám ručičku a ejha, ľahučko to ide až do krajných polôh.

Treba si na tieto veci dávať pozor, na VW som prerobil podsvietenie na nejedných budíkoch, ale tam to neni takto ako na BMW a aj motory sú odolnejšie.

Na X5 som si zakúpil tenučké kliešte v GM ktorými osku chytím a zaistim proti vytiahnutiu. Samo že sa podelím o fotos, aj z mojej trojky ale v správnej sekcii!
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Pondelok, 1. Septembra 2008, 17:43

Na E46-ke strunky niesu... takisto niesu na vacsine novsich budikov aj inych aut ktore som mal rozobrate... predpokladam, ze X5 nebude mat strunky tiez.

Zistis to lahko - ked budes mat rozobrate budiky a pootocis rucickami, tak sa ti nevratia do nulovej polohy ;)
Pokial niesu strunky, treba rucicky otocit spat na nulu - az na doraz motorceka. Nejakou ciernou fixkou si naznac bodku (samozrejme mimo viditelnej zony), kam rucicka smeruje, aby si vedel dat naspat do rovnakej polohy ;)
Rucicku treba krutit a pritom tahat smerom hore- v podstate srobovat - aj ked neni nasrobovana a to proti smeru hodinovych ruciciek - cize smerom k polohe nula.
Nahodit naspat ich treba tiez, zakrucanim proti smeru hodinovych ruciciek, a to tak, nech na doraz ukazuje tam, kde si si spravil bodku ;)

Ak to cele budes robit opatrne, tak neni velmi co posrat... ked su tam tie strunky, tak sa nato radsej vykasli ;)

Nuz, ale ked si menil podsvietenie na VW tak vies ocom to je... a velmi ine to neni ani na E46 - ako hovorim, X5 som nevidel ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
profor
Autor témy
Príspevky: 933
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: E46 nemám
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

Pondelok, 1. Septembra 2008, 22:32

no práve že na tej X5 sa vracali tie ručičky:)

no uvidím, porobím spústu fotografistického materiálu a je to :D
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Utorok, 2. Septembra 2008, 00:21

alfi666 napísal:
Na E46-ke strunky niesu... takisto niesu na vacsine novsich budikov aj inych aut ktore som mal rozobrate... predpokladam, ze X5 nebude mat strunky tiez.

Zistis to lahko - ked budes mat rozobrate budiky a pootocis rucickami, tak sa ti nevratia do nulovej polohy ;)
Pokial niesu strunky, treba rucicky otocit spat na nulu - az na doraz motorceka. Nejakou ciernou fixkou si naznac bodku (samozrejme mimo viditelnej zony), kam rucicka smeruje, aby si vedel dat naspat do rovnakej polohy ;)
Rucicku treba krutit a pritom tahat smerom hore- v podstate srobovat - aj ked neni nasrobovana a to proti smeru hodinovych ruciciek - cize smerom k polohe nula.
Nahodit naspat ich treba tiez, zakrucanim proti smeru hodinovych ruciciek, a to tak, nech na doraz ukazuje tam, kde si si spravil bodku ;)

Ak to cele budes robit opatrne, tak neni velmi co posrat... ked su tam tie strunky, tak sa nato radsej vykasli ;)

Nuz, ale ked si menil podsvietenie na VW tak vies ocom to je... a velmi ine to neni ani na E46 - ako hovorim, X5 som nevidel ;)


Velmi by som ta chcel vidiet ako vytiahnes s X5 budikov rucicky pootacanim a vytahovanim..... Ono neide o to, ze znicis tie pruzinky, ale preco ich znicis? Nie pootacanim, ale tym, ze rucicka na X5 budikoch (tj tie iste ak e39/e38) je na hriadeli nasadena dost natvrdo a treba vyvinut celkom hodnu silu aby si ju dal dolu. Sranda je v tom, ze ju vytrnes z motorceka vonku a tym padom zdevastujes aj pruzinku. To by nebol problem, pruzinky nejake mam a neni problem ich vymenit. Sranda je v tom, ze ten hriadel naspat sice nacpes, lenze ten motorcek uz nikdy nebude chodit plynule, bude zadrhavat. Nechce sa mi vysvetlovat preco, lepsie je to vidiet rozobrate k pochopeniu. Opravit sa potom uz neda, lebo dovnutra sa neda dostat bez totalneho odvinutia cievky.
 
Užívateľov profilový obrázok
profor
Autor témy
Príspevky: 933
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: E46 nemám
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

Sobota, 18. Októbra 2008, 07:53

Tak včera za "strhávacej" podpory airbone-ho som dokončil prerábku podsvietenia na X5 a teda som dokončil budíky. Zatial som urobil len dve fotky v aute inak som robil len fotky DPS.

Naneštastie ten štítok je k svetlovodu prinitovaný tými dorazmi a pod veľkými ručičkami sú ešte také krúžky ktoré to fest držia takže štítok sa mi nepodarilo dať dole a nálepku s logom Philadelphia Flyers som nalepil tak ako som nalepil pod štítok a to som chcel aj nalepiť nápis Flyers nad znak km/h ale to už nešlo.

Fotky komplet auta porobím neskôr
Prílohy
IMG_7501.jpg
IMG_7501.jpg (98.79 KiB) 2814 zobrazení
IMG_7500.jpg
IMG_7500.jpg (82.21 KiB) 2814 zobrazení

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných