Utorok, 8. Októbra 2024, 17:50
Ahojte chcel by som sa spýtať čo by mohlo robiť úbytok chladiacej kvapaliny v systéme motor je neslávne známa N47D20A po cca 2000 kilometroch od doplnenia (rozvody sa robili) sa niekde voda stratila emuzia na viečku od oleja není po naštartovaní ide biely dym z auta DPF, EGR mimo hru (už je chladnejšie čo by nevadilo) lenže prvých 10-15 sekúnd kolisaju aj otáčky na voľnobehu aj pri +15 stupňoch a keď tomu stupim po krku cca cez 4000+ začne ísť biely dym z neho a čerešnička na torte je že turbo by malo začať ťahať od 1900-2000 a mne zapne až pri 2500 a keď som dal starú reguláciu tak ľahšie naštartoval (čo nechápem jak 😂) no výkon sa úplne stratil do neznáma a diagnostika vypisuje 2 chybové kódy na zhavenie a kód 4180 žeby turbičko k.o?