... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
PetoK napísal:Dlhe roky som jazdil so zadnym nahonom a nikdy som vyjst kopec nemal problem. Retaze som za 12 rokov nasadzoval len raz, aj to len aby som si to vyskusal, odvtedy sa vozili v kufri nadarmo. Nie kazdy je ochotny kvoli tym 5 dnom v roku kde ti Xdrive pomoze obetovat jazdne vlastnosti po tych zvysnych 360.Netárajte hluposti, bez xD ste v riadnych snehoch, zavejoch stratení, a kto tvrdí opak nech sa zobudí zo sna. Stačí mierny zasnezeny, zľadovatený kopec a ste tak na smiech, ako sa smykate a nedokážete vyjst...
Zemo napísal:Dlhe roky som jazdil so zadnym nahonom a nikdy som vyjst kopec nemal problem. Retaze som za 12 rokov nasadzoval len raz, aj to len aby som si to vyskusal, odvtedy sa vozili v kufri nadarmo. Nie kazdy je ochotny kvoli tym 5 dnom v roku kde ti Xdrive pomoze obetovat jazdne vlastnosti po tych zvysnych 360.
catchcash napísal:Mne sa zase stalo uz s Xdrivom ze na snehu ledva po clenky sa naprazdno krutilo prave predne a lave zadne a nevedel som vyjst z parkoviska. Cize ani Xdrive ta zachranit nemusi, kedze to ma vacsinou otvorene diferencialy. Niekedy RWD a samosvor moze byt aj lepsi, co ale tiez nieje bezna vybava v dnesnej dobe. A zatial vsetky stvorkolky co som jazdil aj co som sa pytal ludi co to maju boli nedotacave, ja to extra nemam rad, ale beriem ze niekomu to vyhovuje. Urcite sa to aj da vyladit, napr. aj na mojom sport plus mod tomu pomohol, ale stale to lepsie jazdilo ked som xdrive, cize predok vypol uplne.Doteraz ani ja, ale stal som v miernom kopci kde som mal zadok hore na zatravnovacej dlazbe a predok na trave s FWD. Do rana nasnezilo a predne kolesa sa iba tocili a nepohol som sa. S xDrive by ma proste zadne vytiahli. Nastastie kazdy ma moznost si vybrat co mu najviac vyhovuje. Inac podla mna ani xDrive nemusi mat nutne zle jazdne vlastnosti hlavne ked je RWD biased
Zemo napísal:Aké zlé jazdné vlastnosti má Xdrive na suchej ceste ?Dlhe roky som jazdil so zadnym nahonom a nikdy som vyjst kopec nemal problem. Retaze som za 12 rokov nasadzoval len raz, aj to len aby som si to vyskusal, odvtedy sa vozili v kufri nadarmo. Nie kazdy je ochotny kvoli tym 5 dnom v roku kde ti Xdrive pomoze obetovat jazdne vlastnosti po tych zvysnych 360.
BMW_X6_3,0d_E71 napísal:Nedotacavost, tahanie za volant pri zrychleni, celkovo horsi cit v riadeni, vyssia hmotnost a jej horsie rozlozenie a tak dalej.Aké zlé jazdné vlastnosti má Xdrive na suchej ceste ?
catchcash napísal:Je rozdiel rozloženie výkonu na jednotlivé nápravy, ktoré môže byť 50:50 aj pri xDrive, ale rozloženie hmotnosti 50:50 (vpredu vs. vzadu) určite nebude, keď tam mrdneš rozvodovku pre xDriveRozloženie nie je 50:50 aj pri xdrive? A nedotáčavosť nemyslíš skôr neutrálne správanie? Oproti zadokolke sa to môže javiť ako nedotáčavosť :))
catchcash napísal:Presne 50:50 rozlozenie hmotnosti nemaju ani zadokolky. Xdrive ti este prida cca do 100 kilo a vacsinu z toho dopredu. A ked zatocim volant a auto sa mi sucha rovno cez predne kolesa v najazde do zakruty, tak to asi nebude neutralne spravanie. Beriem ze kazdemu vyhovuje nieco ine, niekto sa na ten limit nikdy ani nedostane tak mu to moze byt jedno, takisto na SUVcku nejake jazdne vlastnosti nema zmysel riesit. Ale zadokolka je v tomto stale to najlepsie. A ako sa tu uz spominalo aj to ze Xdrive (a ine elektronicke systemy) nieje uplne predvidatelny, kedze nevies kedy presne posle ten vykon kam. Takisto ti co nedaju dopustit na 4kolky tak mi stale vravia, ze je to bezpecnejsie, pricom jedine co to vie lepsie je vyrazne viac zrychlovat v podmienkach kedy to zrychlovanie aj nemusi byt uplne vhodne.Rozloženie nie je 50:50 aj pri xdrive? A nedotáčavosť nemyslíš skôr neutrálne správanie? Oproti zadokolke sa to môže javiť ako nedotáčavosť :))
Pilifo napísal:Tak potom v tých všetkých bulletinoch a na stránkach klamu keďže píšu rozloženie hmotnosti 50:50 (nie rozloženie výkonu medzi nápravami ktoré je štandardne 60:40 na zadok a vie byt samozrejme aj 50:50 keď treba). Píšem to čo som čítal nemám to otestované.Je rozdiel rozloženie výkonu na jednotlivé nápravy, ktoré môže byť 50:50 aj pri xDrive, ale rozloženie hmotnosti 50:50 (vpredu vs. vzadu) určite nebude, keď tam mrdneš rozvodovku pre xDrive
catchcash napísal:Taká blbá otázka na ktorú asi viem odpoved ale nechcem ju nejako akceptovať…keď dostanem defekt a nedá sa to opraviť tak musim kúpiť všetky 4 pneumatiky aby to nerobilo problem alebo klasika stačí 2 (aby na náprave boli rovnako zjazdene)?
Zemo napísal:Nedotacavost, tahanie za volant pri zrychleni, celkovo horsi cit v riadeni, vyssia hmotnost a jej horsie rozlozenie a tak dalej.