Utorok, 2. Apríla 2024, 20:50
Ak dymi, prepusta sadze, je prasknuty. Pricina prasknutia? Ak je naozaj novy oem bmw, tak potom "shit happens", a smeruj priamo do servisu na reklamaciu vadneho vyrobku. Ani na chvilu si nemal vahat a vratit sa do autorizaku tam, kde ti to robili, ze to nefunguje spravne. Mas predsa 2 roky zaruku na diel a pracu, alebo nie? Ak ho vymontuju a pozru sa z vyfukovej strany na keramiku, spozoruju naznaky "cierneho opalenia"/skvrn tam, kde je to prasknute.
Ak je niektore tvoje tvrdenie nepravda (najma nieco z toho "priamo" nie je az tak pravda), tak potom je chyba v slabsom clanku - napr. dali ti nejaky austausch/repasovany filter, alebo inu "nahradu", ... atd. atd. Tam uz je moznosti vela, preco je prasknuty.
To, ze ci dymi vela, malo a ako, ci je motor v kondicii je druha vec, ktora ale nesuvisi v tym, ze prepusta DPF. Novy DPF neprepusta nadlimit, v uvode urcite znesie poriadne pecky, kym pusti,cim vyborne maskuje problemy pred filtrom...