... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
Wuzzi
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 29.3.2024
Auto: 335i N54
Kraj: Nitriansky

Ktoré BMW na daily ?

Piatok, 29. Marca 2024, 20:47

Seruste,

V dohľadnej dobe budem kupovať nové auto na daily, budem ho potrebovať na dlhšie trasy a hlavne aby fungovalo a bolo vždy k dispozícií každý deň, čo pri 335i nie je najvhodnejšie, či už z dôvodu servisu alebo denných nákladov :D. Preto som si sem prišiel po radu, chcem práve BMW, pretože mi vyhovuje samotná jazda a komfort a zároveň som nemal možnosť mať dlhšiu dobu takýto bavorák. Samozrejme nečakám, že servis aj u daily bude 100€ za rok, a ani nečakám spotrebu 5Litro, niečo viem o servise a nákladoch ale zas nechcem mať model, ktorý je viac náchylný na servis a opravy, nie som mechanik, takže to tak dopodrobna neviem a určite niekto z vás tu je fajnšmeker do bavorákov. Už som o nejakých bavorákoch rozmýšlal ale vždy tam bolo veľké ALE, no neviem či to ale je bežné alebo nie. Najviac som rozmýšlal nad E39 530d, ano som milovník benzínu ale je to svižné auto s týmto motorom aj s príjemnou spotrebou naviac to nemá dpf ako dnešné autá a jediný benzín čo by som u E39 privítal je 540i, čo je už dosť vzácne a drahé. Len čo som pozeral E39 tak drvivá väčšina z nich sú absolútne vergle a pár tisícová investícia je nutnosť (chápem že záleží model od modelu a majiteľa od majiteľa) Ďalej som rozmýšlal nad E90, buď nejakým dieslom, nie som si 100% istý ale mám pocit že prvé modely nemali ešte dpf (320d), poprípade 325 - 330i. Ďalej som rozmýšlal aj nad E60 530i - 545i (aj keď 545i už sú o niečo drahšie) poprípade 530d - 540d len zas E60 je ďalšia mačka vo vreci čo som si tak zisťoval a servis tam nie je lacný ale skôr drahší, možno sa mýlim, nevlastnil som žiadnu E60 ale tá by mi vyhovovala najviac pohodlnosťou. Takže si idem po radu, ktorá z možností E39, E90 a E60 je najlepšia a s akým motorom ? Budget mám okolo 8000€ no nemám problém za veľmi pekný a zachovalý