... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
TT-SIMIK napísal:Meral si tam ci je tam napetie?
airbone napísal:Ci som nakodoval korektne, neviem..robil som to ako vo videu cez ncs expert. Odvtedy sa mi par krat stalo ze po odomknuti auta - vyskocila chyba - ale po uvolneni rucnej tlacidlom, sa chyba uz nevratila...inak klasika, odomknem-chyba-nastartujem-uvolnim-chyba zmizne,kontrolka zhasne-motor bezi-vyhodi znova chybu :)15WUP signal ide od jednotky CAS, ale to ide k mnohym modulom, cize auto by malo urcite velmi vela inych problemov. Je to az "prva poloha kluca" (terminal 15), cize vlozenie kluca a stlacenie startu bez brzdy/nastartovania a nie je pritomny pri odomknuti vozidla . Da sa asi zmeriat len osciloskopom, aj ked na multimetri z dovodu jeho zotrvacnosti by to malo ukazat nejake male napatie 4-5V mozno.
Po vymene toho EMF modulu stale vyhodi chybu DSC a nefunguje AUTO H. Nutne kodovanie, cize otazka cislo jedna je ci si to nakodoval korektne. AK ano, tak budu tam este dve dalsie moznosti - bud vadne tlacidlo AUTO-H (asi malo pravdepodobne) a ovela pravdepodobnejsie je poskodeny konektor do EMF jednotky, resp kabelaz (polamane vodice, zhnite apd apd). Toto je velmi casta zavada, predava sa aj opravna sada na ten konektor. Mozno je tam preruseny prave 15WUP alebo niektory vodic od AUTO-H tlacidla (su tam tusim styri alebo pat).
Piny su ocislovane na konektore ale pripajam obrazok. Este existuje dalsia schema, kde je pripojenie na to tlacidlo a jednotku DSC.
Vyznam AUTO-H spociva v tom, ze pri jazde cez mesto a castom stati na cervenej nemusis neustale drzat nohu na brzde..... mna z toho uz niekedy ta noha boli.....
x10375.png