po tych seckych detajlingoch som sa isiel odreagovat a konecne zacal pokracovat (lol) v renovacii E38.. uz sa patrilo, len minuly rok bol narocny na rekonstrukcie ineho typu, takze som tomu venoval cas a peniaze + relativne dost aut na detailing..
anyway, celkom uspesne poobedie, keby som nebol lenivy a isiel by som uz doobeda, tak mam vonku aj nadrz a rozobrate plasty okolo podbehov.. ale aj takto dobre
rozoberalo sa to na pocudovanie dost lahko, aj tie matice a sroby ktore boli ohrdzavene :-O okrem tych 4 matic na vyfuku z ktorych 3 boli odhnite tak ze tam nijaky kluc nepasol, dva s karboskou a dva s blickami isli.. kazdopadne mi ale ostalo toto, nemate niekto tip ako dat tie "stifty" doprdele odtial, nech tam mam dieru a mozem tam dat komplet nove sroby s maticami? lebo skusal som to nahrievat, atd, ale nic, neviem akym sposobom je to tam fabricky prichytene, ci je to tam nalisovane a bude to treba odvrtavat, to ma prekoti asi.. alebo nejak zbrusit tie hlavicky a skusit to vyklepnut, neviem..
ale musim povedat ze opat jak som sa k tomu vratil po celkom dlhej dobe, robi sa na tom paradne, vsetko je logicky spravene, dava zmysel, proste je vidiet ze niekto si dal zalezat na tom ked to vyvijali. dalsi postup je taky, ze zhodit tie prahove veci, zhodit nadrz, vycistit to, nalakovat co treba, hrdzky na kasni obrusit, atd, uvidime hadicky jak dopadnu, vymenit palivovy filter, atd. vsetko co treba..
toto ked sa spravi, tak zadna naprava dolu, a komplet zrenovovat. a potom to vsetko poskladat
nejakym zazrakom