... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
Marko555 napísal:Ja ked som to svojho casu studoval tak zaujimave bolo, ze na nemeckych forach sa na ten motor malokto stazuje, v principe ho tam maju za dobry spolahlivy motor. U nas presny opak. Tak si aj podla toho mozes spravit obraz ci to je len motorom samotnym alebo aj niecim inym. Mal som tu cest aj s N53, na to nadavaju aj nemci, a oproti tomu je N57 este celkom ok.Nuž ...páni..Stačila mi jedna hodinka nato , aby som si preštudoval nejaké základy a prečítal príbehy o motoroch N57 a úprimne..Aj keď je v tom aute,teda v priebehu týždňa bude všetko nové , osobne by som sa s tým bál jazdiť niekam . Poruchovosť je šialená na týchto autách. Nechám si ja svoje chúťky na to auto asi zájsť😂Známemu držím palce, aby to kúpil niekto , kto si pred kúpou neprečíta recenzie a bude mať kedykoľvek zo dňa na deň na servis vo vrecku aspoň 10 k.€..Šialené , to naozaj sa na tom aute dokáže z ničoho nič aj pri dôkladnej starostlivosti a servisovaní pokaziť kedykoľvek čokolvek ??? To je priam šialené ..
denial napísal:predlzene zaruky sa bezne na taketo auta robia2. zaruka -> kto ti da zaruku na 10+ rocne auto s poruchovym motorom? :)
korado napísal:Harabrdu typu BMW F-hocičo s N-motorom by som nechcel ani keby mi to niekto doniesol až domov a dal mi kľúče do ruky že nech sa páči. Ani zadarmo taký hnoj. Ďakujem
voMacK napísal:Lenže tá stará hajtra E38, či už obyčajná, L7 alebo pancierová stojí trošku iné peniaze v nákupe ako nejaké papierovo blatové F-ko s hovnovým motorom. Na denné jazdenie som si pred rokom kúpil E66 750Li a stála toľko čo dve bazošové F-ká. A ani príbeh jej tu kvôli hejterom robiť nebudem. Proste rada F nie je pre mňa ničím zaujímavá. A nie je to peniazoch. Je to moja voľba nejazdiť na tých vergloch. Odnietam to servisovať to je všetko. A áno vozil som sa na nich ale nič mi to nehovorí.Kolko si na tych Fkach aj realne najazdil? Co sledujem tvoje pribehy, tak mas povacsinou stare hajtry typu E38 a pod. eFko som nevidel teda u teba zatial ziadne.
Observer napísal:Prečo by z toho mal tiecť olej alebo niečo nefungovať? Čo je toto za “argument”? Zato že auto má roky to neznamená že nemôže byť v normálnom stave.Hold, pre niekoho su 25-(a viac-)rocne youngtimery, na ktorych uz dnes stale nieco nefunguje, zlaty gral a vsetko co BMW uviedlo na trh po r. 2000 je iba bezcenny srot...
pokial z toho netecie olej, tak to nie je prave BMW
korado napísal:Lenže tá stará hajtra E38, či už obyčajná, L7 alebo pancierová stojí trošku iné peniaze v nákupe ako nejaké papierovo blatové F-ko s hovnovým motorom. Na denné jazdenie som si pred rokom kúpil E66 750Li a stála toľko čo dve bazošové F-ká. A ani príbeh jej tu kvôli hejterom robiť nebudem. Proste rada F nie je pre mňa ničím zaujímavá. A nie je to peniazoch. Je to moja voľba nejazdiť na tých vergloch. Odnietam to servisovať to je všetko. A áno vozil som sa na nich ale nič mi to nehovorí.
korado napísal:Ja viem, že Tvoje E38 si udržujes v top (possible) stave, ale zase sú to všetko >25-ročne auta a tie sa nemôžu rovnať autám vo veku 5-10 rokov asi po žiadnej stránkePrečo by z toho mal tiecť olej alebo niečo nefungovať? Čo je toto za “argument”? Zato že auto má roky to neznamená že nemôže byť v normálnom stave.
voMacK napísal:Do eFiek predsa davaju genovu terapiu, si nevedel? Sam Soros dohliadal na vyrobu. A v Gckovej rade je zas 5G ziaranie, ze musis chodit s alobalovym deklom na gebeniNo cize realna skusenost nulova, pripadne nejake statistiky alebo data tiez nic, len proste si si prisiel zahejtit, ale argumenty ziadne. OK. 🤝