... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Malče
Autor témy
Príspevky: 25
Registrovaný: 22.2.2012
Auto: bmw 320i e36
Kraj: Prešovský

motor skapina

Streda, 24. Októbra 2012, 11:45

nazdar .. chcel by som sa spytat. Mam problem s E39 530D automatom .... pred casom sa mi stalo ze som vytocil na sekvencnej jednotku do plnych hodil som 2 a motor skapal ... teraz mi robi to ze ked pritlacim plny kotol auto po chvile skape ... ale nie je to take skapinanie ako keby ho nieco dusilo ... proste len tuk a koniec .. ziadne zvuky nic .. motor zhasne ... nema nniekto stymto skusenosti ? .. dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
jozefvorisek
Príspevky: 215
Registrovaný: 22.6.2012
Auto: BMW 523i e39
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Ilava

Re: motor skapina

Streda, 24. Októbra 2012, 12:05

Automaty tu v poslednej dobre skapíňajú jeden po druhom... podľadaj určite nájdeš hneď na prvej strane nejaké témy o tom.
Obrázok
BMW 523i = Príbeh
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor skapina

Piatok, 26. Októbra 2012, 18:06

motor neskape len tak ak je vadný automat .

po zadochnutí ako štartuje? nestartuje dlho?

BC nič nepíse?
 
Malče
Autor témy
Príspevky: 25
Registrovaný: 22.2.2012
Auto: bmw 320i e36
Kraj: Prešovský

Re: motor skapina

Sobota, 27. Októbra 2012, 10:44

startuje strasne dlho ....
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor skapina

Sobota, 27. Októbra 2012, 13:25

Tak sadni do auta. Zohrej motor vytoc ho aby ti motor zadochol

Otvor kapotu a sleduj bielu priesvitnu hadicu od palivoveho filtra po cr ko

Kľúč do polohy 2 a keď tam budú bubliny tak máš vzduch v palivovom systéme

Príčiny sú nasledovne :

1 :buď máš 15 litrov paliva v aute a odidene čerpadlo v nádrži

2: Alebo pridrhnute dopravne čerpadlo pod vodičom čo má mat tlak 5 barov

Ak ti to robí aj pri 30 litroch paliva v nádrži tak to bude to čerpadlo pod vodičom
Dá sa premerat barometrom

Odpoj z naftového filtra prívod paliva od cerpadla nahod barometer a zaslep hadicu smerom k cr

Tlak pri dobrom čerpadle má mat 8 barov.
 
00scary00
Príspevky: 17
Registrovaný: 2.12.2012
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Nitriansky

Re: motor skapina

Nedeľa, 2. Decembra 2012, 11:27

Ja som mal takyto isty problem len pri manuali.
Zobral som do Smolenc simikovy a hned mi to spravil.
Tu je kontakt 0917741480. Zaarucujem sa zato ze ti to hned spravi :D
 
Juraj Kafka
Príspevky: 2
Registrovaný: 3.7.2023
Auto: BMW E39 530d
Kraj: Bratislavský

Re: motor skapina

Štvrtok, 6. Júla 2023, 06:21

Zdravim. Všimol som si pár vašich dobrých rád a reakcií. Vedeli by ste aj mne poradiť? Mám uvedené auto a začal mi vypínať za jazdy motor. Väčšinou až po chvíľke po zohriati motora ale už sa to deje aj hneď po naštartovaní. Známi má diagnostiku Delphy a boli uvedené dve chyby: snímač tlaku palivovej rozdelovacej listy a druhá snímač tlaku podavacieho čerpadlá. Poruchy vymazal. A znovu naštartoval motor a čakal kým sa znovu neprejavíla porucha vypínania motora. Zasa motor stratil otáčky a nakoniec ho aj vyplo. A zasa chvíľu nešlo naštartovať. Ale diagnostika nezaznamenala žiadnu poruchu po tomto jednorazovom pokuse. Motor vypína akoby boli krátkodobé výpadky prívodu paliva. A dilema je v tom či je porucha cerpasla pod sedadlom alebo v čom je problém. Zo začiatku sa táto porucha objavila raz za týždeň. Ale teraz to robí už skoro stále. A neviem zistit čo je vadne lebo sa to neprejavuje furt. Že keby bolo vadne čerpadlo tak by nešlo asi vôbec ale že takto? Už som zúfalí. Poraďte mi prosim.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: motor skapina

Štvrtok, 6. Júla 2023, 06:39

Moze byt cerpadlo aj nemusi, ked to budes chciet vyriesit, tak sme tu
 
Juraj Kafka
Príspevky: 2
Registrovaný: 3.7.2023
Auto: BMW E39 530d
Kraj: Bratislavský

Re: motor skapina

Štvrtok, 6. Júla 2023, 07:12

Vedeli by ste aj mne poradiť? Mám BMW E39 530d 142kw a začal mi vypínať za jazdy motor. Väčšinou až po chvíľke po zohriati motora ale už sa to deje aj hneď po naštartovaní za studena. Problém sa začal objavovať častejšie a dokonca je niekedy aj pri takomto zhasnúťi problém znovu naštartovať. Niekedy az na desiaty krát. Známi má diagnostiku Delphy a boli uvedené dve chyby: snímač tlaku palivovej rozdelovacej listy a druhá snímač tlaku podavacieho čerpadlá. Poruchy vymazal. A znovu naštartoval motor a čakal kým sa znovu neprejavíla porucha vypínania motora. Samozrejme už do 5 minut na volnobehu motor začal strácať otáčky a nakoniec ho aj vyplo. Ale diagnostika nezaznamenala žiadnu poruchu po tomto jednorazovom pokuse. Motor vypína akoby boli krátkodobé výpadky prívodu paliva. A dilema je v tom či je porucha podavacieho cerpadla pod sedadlom alebo v čom je problém. Zo začiatku sa táto porucha objavila raz za týždeň. Ale teraz to robí už skoro stále. A neviem zistit čo je vadne lebo sa to neprejavuje furt. Že keby bolo vadne čerpadlo tak by nešlo asi vôbec ale že takto? Už som zúfalí. Neviem či to s tým súvisí ale radšej vám to poviem. Uz dlhšiu dobu jazdím tak že nesmiem mať nádrž pod 15 l lebo majiteľ ktorý mi auto predal tvrdil že menil čerpadlo v nádrži a že zle nastavil plavak ktorý zle ukazuje hladinu nafty. Ale tomu tiež moc neverím, skôr si myslím že aj to čerpadlo v nádrži je nefunkčné a nevie precerpat rezervu do druhej nádrže. Vopred ďakujem za radu a prajem pekný deň.
 
bmwrider
Príspevky: 88
Registrovaný: 4.11.2021
Kraj: Zahraničie

Re: motor skapina

Štvrtok, 6. Júla 2023, 16:43

Juraji,sám jsi si odpověděl,.....vadné podávací čerpadlo v nádrži - zastavuje se výpadky v provozu /přidřené,sjeté uhlíky atd/,jak máš pod cca 15 lt paliva,auto zdechne.
Druhá možnost je,že čerpadlo sice funguje, "vrčí",ale nedokáže vyvinout dostatečný tlak,aby protlačilo zpětný ventil v systému /tohle je nejčastější závada levných čerpadel/ ,....čerpadlo jedině originál OEM nebo VDO-siemens,hella ,....sračky typu vemo,china atd atd jsou vyhozené peníze. V nádrži je systém vedení s membránovým ventilem,který přečerpává palivo z jedné poloviny nádrže do druhé,rozeber to a vyměň všechny O kroužky (pokud O kroužky jsou zpraskané,zteřelé atd. systém sání,pracující na principu podtlaku nedokáže palivo přečerpat ani v případě,že je podávací čerpadlo funkční. Použij pouze materiál O kroužků FKM - fluorkaučuk,prodává se i jako Viton,běžné těsnění palivo rozleptá a v brzké době se závada bude opakovat.
 
bmwrider
Príspevky: 88
Registrovaný: 4.11.2021
Kraj: Zahraničie

Re: motor skapina

Štvrtok, 6. Júla 2023, 22:35

.........joo,napřed zkontroluj relé čerpadla,je na pravý straně v kufru-----zda "cvaká"--spíná při zapnutí klíčku zapalování,rozeber ho,kontakty můžou být opálené,samotný stříbrný kontakt je uložen na plechu z tvrzené pružné mědi,....relé je jednoduché konstrukce,nicméně vybavené předřadným odporema jeho vnitřní zapojení je odlišné u VŠECH náhrad tzv. relé univerzálních,jedině OEM,..jeho cena v czk je cca 400-500 "českých" korun,krytých vzdušnými zámky a lživými sliby tupému obyvatelstvu tohohle prašivého zlodějského a po právní stránce ani neexistujícího zkurvypseudostátu.
 
bmwrider
Príspevky: 88
Registrovaný: 4.11.2021
Kraj: Zahraničie

Re: motor skapina

Štvrtok, 6. Júla 2023, 22:45

...joo,...k těm těsněním FKM,viton,fluorkaučuk ,....na aliexpres se dá koupit celá sada obsahující cca 100-150 ks těsnění O kroužků FKM za cenu do 150 kč včetně pošty,..složení je úplně stejné jak u těch,který ti prodá "demokrat" v počtu cc 10 ks v kdysi "našich" koloniích. Holt dem-okrást-i-je. ;-)

Původ všech zmíněných těsnění je chajna ;-),...do kolonie čechie to v pytlech dovezou,roztřídí,opatří chytrou nálepkou made in deutschland nebo jewrouhnije a s přirážkou 1000% tohle všechno holt zdebilizovaní koupí a ještě si lebedí,jak dobře nakoupili.Holt,čím víc žid ovce okrádá,tím je spokojenější,národ debilů,tohle se neděje a s tím by beztrestně neuspěli ani mezi negry a křováky v africe.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Lukassssqw a 29 neregistrovaných