Streda, 10. Mája 2023, 07:58
Caute,
kedze auticko ma nalietane uz 212 tisic a zaroven to nieje stara plecka, tak som sa rozhodol, ze si auto necham.
Kedze tento motor je takmer totozny s N57, tak po 200k km je celkom na mieste pripravit sa na "generalku" (rozvody, pumpa CP4, loziska, olejove cerpadlo ...)
Napokon sa mi ale podarilo zohnat uplne novy motor, takmer kompletne nastrojeny. Cize namiesto generalky, sa bude robit vymena motora.
Mam teda 2 otazky:
1) Aky je najidealnejsi mozny sposob ako vybrat a zalozit motor? Tj vyberat motor vrchom pomocou bociana alebo spodkom aj s napravnicou (vsetko uvolnit a zdvihnut auto na zdvihaku) ?
2) Na co vsetko sa pripravit a na co vsetko mysliet?
Veci ktore mam prichystane:
Olej + filtre
Chladiaca kvapalina
PK remen
SIlenty motora uvidime podla stavu, ci rovno menit?
ISTA: Co vsetko zresetovat pred vybratim motora? Urcite viem, ze po vymene je nutne uplne odvzdusnenie palivoveho systemu a resetnut CAS.
Vopred dakujem za kazdu radu.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3