Nedeľa, 9. Apríla 2023, 20:19
Vidis, ja som na tieto fotky este nenarazil, takze dobre vediet, ze aj taky ojedinelý extrem sa prihodil. Ale aj tam sa to zaobislo bez katastrofy motora, ci nie? Zato fotiek zasranych Nkovych sani, ktore sposobuju trapenie motorceka a hriadelky, ktora chrume ulozenie, je vsade dostatok. A za toto moze len agresivne nastavene EGR. Inak aj borec v tvojom cz videu vravi, ze klapky drzia v tom priestore a aj to, ze to robi prvy raz 🙃
Myslim, ze nazory "vybijacov" mozu mat v sebe urcitu zotrvacnost este z cias rannych M47/57, kedy to tam naozaj padalo. Totiz od cca 2007 aj v M57 zosilnili osky klapiek (tych inych, samostatnych) a uz to nebol az taky problem, ale panika uz na svete bola...
Btw. problem M57 sania sa laik dozvedel casto az v momente katastrofy, lebo ovladanie podtlakom nemalo svoju spatnu kontrolu. Nkove sa obcas prejavia na diag., ked sa motorcek uz trapi.
Ako ti aj TT-SIMIK pise, s Poliakmi uvidis, ci to vyjde, alebo zaplatis za to iste dvakrat, aj s robotou. A skus teda odstavit EGR,pricinu zanasania, a ak to bude vyhovovat, tak fajn.