... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
dymone napísal:Prosím ťa tú poruchu čerpadla vieš aj dajako potvrdiť, doložiť nejakým konkrétnym prípadom pri motore B57 alebo sú to len domnienky? Akože pokaziť sa môže čokoľvek, žiadna súčiastka nie je 100%-ná, to je jasné. Čo sledujem nemecké fórum tak sa tam zatiaľ nič také neobjavilo pri B57 ohľadom vysokotlakového čerpadla... Vďaka za odpoveďAhoj,
Pre motor tu plati to iste co aj pre F10 tejto motorizacie, teda nic prijemne. Po 150t. ta moze kedykolvek zradit vysokotlake palivove cerpadlo, ktore so sebou zoberie aj vstreky a rampu a treba vycitit a celu palivovu sustavu od pilin. Po 200t. treba meni rozvody a teda uz idealne aj olejove cerpadlo. Ak je auto od ruky, tak rovno treba vymenit aj ojnicne loziska, kedze uz je aj tak motor vonku z auta. Taktiez bude urcite poriadne nasrane sanie, takze idealne tiez rovno vycistit + dat odstavit EGR (robia tam firmy co robia aj chiptuningy).
Prevodovka je super a vela vydrzi, kazdopadne samotny vyrobca (ZF) odporuca menit olej aj s filtrom kazdych 60-80t km. Cize v tvojom pripade by bolo idealne spravit vymenu olej rovno aj s preplachom, co vyzaduje 2x tolko oleja ako je napln prevodovky.
dymone napísal:ahoj,Ahoj,
Pre motor tu plati to iste co aj pre F10 tejto motorizacie, teda nic prijemne. Po 150t. ta moze kedykolvek zradit vysokotlake palivove cerpadlo, ktore so sebou zoberie aj vstreky a rampu a treba vycitit a celu palivovu sustavu od pilin. Po 200t. treba meni rozvody a teda uz idealne aj olejove cerpadlo. Ak je auto od ruky, tak rovno treba vymenit aj ojnicne loziska, kedze uz je aj tak motor vonku z auta. Taktiez bude urcite poriadne nasrane sanie, takze idealne tiez rovno vycistit + dat odstavit EGR (robia tam firmy co robia aj chiptuningy).
Prevodovka je super a vela vydrzi, kazdopadne samotny vyrobca (ZF) odporuca menit olej aj s filtrom kazdych 60-80t km. Cize v tvojom pripade by bolo idealne spravit vymenu olej rovno aj s preplachom, co vyzaduje 2x tolko oleja ako je napln prevodovky.