... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

obchodna sekcia
 
Brabusx65
Autor témy
Príspevky: 1
Registrovaný: 29.12.2022
Auto: Skoda octavia
Kraj: Prešovský

530 G31 xdrive. Poruchy neduhy na con si dat pozor.

Sobota, 31. Decembra 2022, 01:53

Zdravím. Vedel by mi niekto poradit ohladom 530xd 195kw. Zvazujem kupu tejto verzie. Konkretne auto ma 140 000km. 2017r. Historiu mam overenu aj priamo v BMW no iba cisto km a navstevy servisu. Konkretne predne ake ukony sa robili na auto to neviem. Bmw som este nemal a tak ma zaujima pri tomto modely spolahlivost a ci trpeli nejakymi zavadami alebo su to auta ktore najazdia kvantum km? Na co si dat pri kupe pozor. Ako casto treba menit olej v prevodovke? Ako su na tom ceny dielov oproti VW napr? Kazda rada mi pomoze. Vopred dakujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: 530 G31 xdrive. Poruchy neduhy na con si dat pozor.

Piatok, 17. Februára 2023, 14:38

Ahoj,
Pre motor tu plati to iste co aj pre F10 tejto motorizacie, teda nic prijemne. Po 150t. ta moze kedykolvek zradit vysokotlake palivove cerpadlo, ktore so sebou zoberie aj vstreky a rampu a treba vycitit a celu palivovu sustavu od pilin. Po 200t. treba meni rozvody a teda uz idealne aj olejove cerpadlo. Ak je auto od ruky, tak rovno treba vymenit aj ojnicne loziska, kedze uz je aj tak motor vonku z auta. Taktiez bude urcite poriadne nasrane sanie, takze idealne tiez rovno vycistit + dat odstavit EGR (robia tam firmy co robia aj chiptuningy).

Prevodovka je super a vela vydrzi, kazdopadne samotny vyrobca (ZF) odporuca menit olej aj s filtrom kazdych 60-80t km. Cize v tvojom pripade by bolo idealne spravit vymenu olej rovno aj s preplachom, co vyzaduje 2x tolko oleja ako je napln prevodovky.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
gassgeber
Príspevky: 128
Registrovaný: 26.11.2012
Auto: bmw 320d touring
Kraj: Trenčiansky

Re: 530 G31 xdrive. Poruchy neduhy na con si dat pozor.

Pondelok, 20. Februára 2023, 15:54

dymone napísal:
Ahoj,
Pre motor tu plati to iste co aj pre F10 tejto motorizacie, teda nic prijemne. Po 150t. ta moze kedykolvek zradit vysokotlake palivove cerpadlo, ktore so sebou zoberie aj vstreky a rampu a treba vycitit a celu palivovu sustavu od pilin. Po 200t. treba meni rozvody a teda uz idealne aj olejove cerpadlo. Ak je auto od ruky, tak rovno treba vymenit aj ojnicne loziska, kedze uz je aj tak motor vonku z auta. Taktiez bude urcite poriadne nasrane sanie, takze idealne tiez rovno vycistit + dat odstavit EGR (robia tam firmy co robia aj chiptuningy).

Prevodovka je super a vela vydrzi, kazdopadne samotny vyrobca (ZF) odporuca menit olej aj s filtrom kazdych 60-80t km. Cize v tvojom pripade by bolo idealne spravit vymenu olej rovno aj s preplachom, co vyzaduje 2x tolko oleja ako je napln prevodovky.
Prosím ťa tú poruchu čerpadla vieš aj dajako potvrdiť, doložiť nejakým konkrétnym prípadom pri motore B57 alebo sú to len domnienky? Akože pokaziť sa môže čokoľvek, žiadna súčiastka nie je 100%-ná, to je jasné. Čo sledujem nemecké fórum tak sa tam zatiaľ nič také neobjavilo pri B57 ohľadom vysokotlakového čerpadla... Vďaka za odpoveď
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12222
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 530 G31 xdrive. Poruchy neduhy na con si dat pozor.

Pondelok, 20. Februára 2023, 20:24

Cerpadla su rovnake aj pri B57,ziadne vylepsenie….ale v nemecku maju aj lepsiu naftu….
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
ultra.
Príspevky: 10
Registrovaný: 14.12.2021
Kraj: Bratislavský

Re: 530 G31 xdrive. Poruchy neduhy na con si dat pozor.

Nedeľa, 5. Marca 2023, 09:31

dymone napísal:
Ahoj,
Pre motor tu plati to iste co aj pre F10 tejto motorizacie, teda nic prijemne. Po 150t. ta moze kedykolvek zradit vysokotlake palivove cerpadlo, ktore so sebou zoberie aj vstreky a rampu a treba vycitit a celu palivovu sustavu od pilin. Po 200t. treba meni rozvody a teda uz idealne aj olejove cerpadlo. Ak je auto od ruky, tak rovno treba vymenit aj ojnicne loziska, kedze uz je aj tak motor vonku z auta. Taktiez bude urcite poriadne nasrane sanie, takze idealne tiez rovno vycistit + dat odstavit EGR (robia tam firmy co robia aj chiptuningy).

Prevodovka je super a vela vydrzi, kazdopadne samotny vyrobca (ZF) odporuca menit olej aj s filtrom kazdych 60-80t km. Cize v tvojom pripade by bolo idealne spravit vymenu olej rovno aj s preplachom, co vyzaduje 2x tolko oleja ako je napln prevodovky.
ahoj,
chapem to spravne, ze ak toto vsetko bolo menene tak po zasa rovnakych km to treba potom znova robit?
ake su +- naklady prosim ta?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní