Nedeľa, 4. Decembra 2022, 22:03
Servis v ktorom to riesis sa do toho asi nevyzna...a zrejme to robia nejakou univerzalnou diagnostikou, ktora to spravit nevie...
Prva vec - uvadzas ze mas DSC. Neviem ci 528i nema nahodou este ASC, lebo je to rozdiel. Druha vec - "cidlo naklonenia volantu" neexistuje. Tretia vec je ako pise PetoK - senzor natocena volantu sa musi najprv nakodovat a az tak skalibrovat. Pri kodovani sa do neho zapise VIN cislo vozidla. Ak to cislo nesedi s VIN v budikoch, tak vyhodi to chybu.
Tie chyby treba precitat origo diagnostikou a dat ich sem uplne znenie. Uz som zazil take, ze servis menil kruzok na tri krat, stokrat ho kalibrovali, kodovali a neviem co este..... Vsetko robili uplne zbytocne... Diagnostika im pisala chybu "DSC senzoru" a oni to nespravne interpretovali a mysleli si ze sa jedna o senzor natocena volantu. Ovsem DSC senzor je nieco uplne ine, je to senzor priecneho zrychlenia a smeroveho vybocenia. Schovany v stredovom tuneli niekde pod laktovou opierkou.... Ale toto sa tyka vozidiel ktore maju DSC, tie s ASC neviem ci ho maju.