... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

E39 528i vzduch

Utorok, 11. Októbra 2016, 17:02

Chlapi, už neviem čo by som mal skontrolovať. Už každé ráno mi robí auto takú vec, že naštartujem a hned motor vyletí na 2200ot a potom padnu na volnobeh....ked je motor teplý vyletia sem-tam iba na 1700...a po novom to robí aj to že ked sa rozbieham na 1 a preradujem pri 2500ot do 2 tak po stlačení spojky si motor ešte pridá cca 200-300 ot....samozrejme to robí aj z 2 do 3 atd...
Nestlacam spojku skor ako pustim plyn ani nič podobne...hadice su v pohode, separator oleja novy...skrtiaca klapka v pohode, lanka volne...jednoducho nič také..skusim som aj druhy motorcek volnobehu a bez zmeny...
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: E39 528i vzduch

Streda, 12. Októbra 2016, 11:46

Tak otacky pri preradovani su vyriesene, este ostava ten start..
 
renner
Príspevky: 266
Registrovaný: 13.12.2009
Auto: BMW e39 523i
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stakčin

Re: E39 528i vzduch

Štvrtok, 13. Októbra 2016, 05:19

Čo bola chyba z tymi otačkami?
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: E39 528i vzduch

Štvrtok, 13. Októbra 2016, 08:54

Vies co...u mna to bola pustena klima, a nevsimol som si to...ale nemam nahodeny remen...ked som mal remen nahodeny, kompresor mi zopne ale nechladi...nejake sahle to je..
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: E39 528i vzduch

Pondelok, 28. Novembra 2016, 19:59

 
pepoPK
Príspevky: 10
Registrovaný: 9.4.2016
Auto: E39 528i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

Re: E39 528i vzduch

Pondelok, 28. Novembra 2016, 21:03

Mám rovnaký problém, tiež som pomenil pár vecí ale nepomohlo. Mám pocit, že auto má vcelku malý výkon na to, že malo 142kw. Zoznam toho čo som vymenil a nepomohlo ani otáčkam pri preraďovaní a štartovaní ani výkonu : paliv.filter+čerpadlo, snímač vačky+kľuky(vadný bol jeden z nich), váha vzduchu(požičaná), tesnenia na vanose, snímač teploty nasávaného vzduchu(vadný), separátor oleja(žralo olej), podtlakové hadice, lambda sondy(vyhrievanie na jednej z nich bolo vadné). Tiež by som rád zistil čo tomu je :D Kompresia vo valcoch 11 ± 0.5. Jediné čo ešte nieje spravené sú praskliny na zvodoch, ale nemyslím si, že by robili až také problémy (výfukové plyny nie je cítiť v kabíne).
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: E39 528i vzduch

Štvrtok, 1. Decembra 2016, 16:12

Parada...väčšinu z tvojho zoznamu som vymenil aj ja...tiež nič nepomohlo...ale je to pekne na hovno ked je ráno 1.5stupna a po štarte mi vyletia otacky na 2000ot/h...
 
pepoPK
Príspevky: 10
Registrovaný: 9.4.2016
Auto: E39 528i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pezinok

Re: E39 528i vzduch

Štvrtok, 1. Decembra 2016, 19:18

Tak aspoň vieš, čo meniť nemusíš :D. Ušetril som ti pár €.
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: E39 528i vzduch

Štvrtok, 22. Septembra 2022, 13:46

Ak by to niekoho zaujímalo, po 6-ich rokoch, čo to na 90% bolo, mal som nakašu gumové koleno za váhou vzduchu, (tvárilo sa ako nové)...zistil som to pri rozpredaji auta :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných