... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

obchodna sekcia
 
DominikX6
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 8.1.2022
Auto: BMW X6 4,0D
Kraj: Trenčiansky

E71 4,0d 2012 - prekliata ručná brzda

Pondelok, 12. Septembra 2022, 01:09

Ahojte pani - chcel by som vás poprosiť o radu pri neopatrnosti bratra som prišiel o rucnu - klasika menil som brzdy všetko nahodene nemal som nastavenú rucnu a brat ju stlačil zarabkala zabuchotala a problém ukazuje na žlto ja som to skúšal cez delphinu ju vymazat a nič … nepomáha … tak som rozobral tu mechaniku vzadu nahodil som tie Lanka ako majú byt skontroloval som či aj zuby niesu vymlatene v nej nastavil poskladal nahodil skúsil vymazat cez delphinu a nič stále … príde mi to tak ako keby ju trebalo nahodit znova alebo myslite že odišla tá mechanika ? Moja otázka čo ďalej (skúšal som návody z YouTube ) nič neopomaha … bude to vedieť lepšia diagnostika “zresetovat? Alebo odišla mechanika na vecný spánok … pripadne poraďte mi niejaku super diag na X6 cic s ktorou sa dá aj kodovat - pripadne ak ich niekto predáva rad odkúpim s možnosťou zaručenia … zaujala má napríklad iCarsoft stojí cca 200€ ale bojím sa že s nou spravím to čo s delphinou
 
PetoK
Príspevky: 9688
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: E71 4,0d 2012 - prekliata ručná brzda

Pondelok, 12. Septembra 2022, 07:18

Chod k niekomu na ISTA-D, serv.funkcie, inicializacia EMF...
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E71 4,0d 2012 - prekliata ručná brzda

Pondelok, 12. Septembra 2022, 15:52

DominikX6 napísal: