... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 983
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: [Drift E92 M62B35]

Nedeľa, 7. Augusta 2022, 08:54

zavisi od vela faktorov (objem 4.8/5.3/6.0/6.2/7.0, hlinik/liatina, vacka, hlavy, front acessories, RJ/kabelaz, atd..) na posledy som predal komplet zgeneralkovany truck 6.0 v serii (350k, 500Nm) s pripravenou RJ a kabelazou, v podstate plug and play do auta za 6k.. teraz si pripravujem taky silnejsi 6.0 do E36 a tam uz je len v dieloch 8k. cize da sa povedat, ze zacina to na nejakych 3-4k az po strop nie je :-) zgeneralkovany znamena komplet rozobraty, vycisteny, vsetky loziska, kruzky, tesnenia nove, atd...
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11974
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [Drift E92 M62B35]

Pondelok, 8. Augusta 2022, 13:43

LS je urcite dlhodobo lepsia a spolahlivejsia volba, tam neni o com.. a nova LS3 sa da zohnat z usa za 8k (525koni, 6.3), ale plus su tam veci okolo toho na zastavbu, riadiacka, kodovanie, atd. takze lacna sranda to nebude
M62 na druhej strane je relativne dost vsade, a k nej potrebne veci tiez
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
komprex8
Príspevky: 8
Registrovaný: 2.3.2014
Kraj: Nitriansky

Re: [Drift E92 M62B35]

Pondelok, 8. Augusta 2022, 13:56

OT: Pri tych cenach co hadzete nie je pouzitelny na drift povodny motor N54?
S lahkym upravami da cez 400k, o krutak cca 650 Nm.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11974
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [Drift E92 M62B35]

Pondelok, 8. Augusta 2022, 17:24

neni zly napad no, sak james deane ma taky drift beater 335i s ktorym chodi na take lokalne akcie tam v irsku :-) a vpodstate seriovy pohon, tusim ani chip nema na tom..
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
Dessirer
Autor témy
Príspevky: 405
Registrovaný: 28.1.2010
Kraj: Bratislavský

Re: [Drift E92 M62B35]

Sobota, 20. Augusta 2022, 14:01

Ahojte, kedze sa tu rozbehla celkom plodna koverzacia, tak by som mozno k tomu nieco napisal, ako majitel a stavitel auta :D

1. historia - mam svoju e34 s m20b25 v serii, akurat v RJ je ebay chip ktory trosku pomaha vykonu. S autom je sranda, da sa s nim jazdit a vyblaznit a aj celkom pekne driftovat. Slabe auta su velmi dobre na naucenie, takze sofer celkom pochyti dobre navyky, namiesto tych zlych.
Najprv som chcel do nej motor m30b35, ale nakoniec som sa rozhodol oturbit tu m20, na co nakoniec neprislo (ale vsetky veci na to mam doma :) )..
rozhodol som sa, ze si auto necham viac menej seriove, s podvozokom a na papieroch a budem sa z neho tesit ako z vikendovky.
Ale boli sme s nou aj v Dunajskej strede na motokarovom okruhu na trackdayi - super zazitok.

2. rozmyslanie nad nahradou e34 - dalsia e34 ?
Nakoniec som sa ale rozhodol, ze budem stavat nieco , co uz ma zmysel do buducna a auto, na ktore nemusim kazdy den vymyslat "teplu vodu".
Tj som chcel nejake auto, na ktore sa daju kupit veci typu plug*n*play - kupim, pasuje, nahodim, funguje :D
Tak som chcel samozrejme tym padom e36 alebo e46 - idealne coupe, rovno s ramom - nic nebolo ale v ponuke, ani bez ramu , a co bolo, bolo vacsinou po nejakej totalke. Resp. hrdzovej totalke (alebo financnej - niektori chceli za holu karoseriu bez naprav tolko € , ze sa mi az hlava zatocila)
Zacal som teda uvazovat na niecim novsim, alebo proste doviezt "hotove" auto.
Na ruku nejakym stastnym sposobom prisla karoseria e92 - prevostranka (od korada). Bola mojej oblubenej farby - cierna. Coupe. Hrdza skoro nic. Tukes na lavu predne svetlo. Povodne n42b20 ci co.. Na napravach, brzdach, s kardanom, riadenim, posilovacom, oknami, dverami, kobercom a barzcim, co si Korado nechcel nechat :D
Cena bola viac ako privetiva a bola hned v BA - super, nebolo o com - zobral som to.

3. motor - vzdy som chcel V8 .. tak preco nie ? zhanal som motor, barzaky barzkde .. motory od bmw, mercedesu, chevy, lexus/toyota, m60, m62, 1uz a pod..
vsetko motory s neistou historiou, vacsina stala roky na mieste, boli nekompletne, poskodene a za astronomicke ceny.
tak som nakoniec zvolnil z narokov, ze postaci teda aj nejaky 6 valec - znova som zhanal snad vsade, otravoval vsetkych co poznam... nic.
uz mi pomaly dochadzala trpezlivost a cas, tak reku, ze skusim zohnat nieco, co sice nebude velmi silne, nebude moc drahe a je toho pomerne dost.
Zacal som teda zhanat motor m62b35 - nakoniec sa ich par objavilo ale vybral som si jeden z CZ, od ochotneho a seriozneho chlapca, ktory mi motor doniesol cez celu CZ az do Brna a za velmi dobru cenu (ano , aj v BA boli b35ky , ale za 3 nasobnu cenu)..
Viem, vzdy sa najde niekto mudrejsi a skusenejsi, kto mi povie, ze onicom motor, preco som nezobral ten a ten .. a ze je slaby a ze preco nie m50 , preco nie turbo , preco nie m54 a ine.. ale ked pride na lamanie chleba a treba to aj zohnat, zaplatit a doviezt a postavit a hodit do auta - kazdy mrtvy chrobak :D
a navyse ja zlozite motory ako n54, n62 a spol. nemam sancu uzivit..

v buducnosti chcem ale mat motor 500koni + , takze tento b35 ajtak pojde do skladu, hned ako sa povozim a medzicasom postavim nieco lepsie :)

4. ram - zhanal som cloveka, ktory bude seriozny, nebude daleko, ktoreho mi odporucia ludia z vlastnej skusenosti a kto mi odpovie aj na moje otazky ohladom ramu .. hladal som vsade, uplna tragedia (radsej nikoho nebudem menovat)
Bud vysoka cena za uplne obycajne ramy, dokonca niektori, ktorych mi odporucili, nerobili ani ramy z bezsvovej ocele (na otazku, ze preco, odpovedali "lebo sa mi to zda ajtak pevnejsie z tej obycajnej trubky" - to mi napisal clovek, co ma na to aj certifikat..)
Nakoniec mi Filip David (drifter z KE) napisal - ved preco to nedas urobit Pisiovi (ako on a Noro Kovaci)? .. kukam, ze jakemu zas "Pisiovi" (nepoznal som).. :D a fakt, seriozny chlapec, ram super, taky aky som chcel, so vsetkym ako som chcel, dokonca pre auto prisiel do BA, previezol k sebe do Trebisova, vybral sam interier, klimu, celne okno, koberec, prehodil volant zprava na lavu stranu, vyrezal vnutra dveri, prehodil riadenie, poslal mi fotky, konzultoval, material trubiek aky ma byt, navyse, nakolko som trosku dlhsie cakal, urobil gratis par veci (patky na pasy.. ).. nelutujem a odporucam ( https://www.facebook.com/racingprt/ ) a cenovo som bol stale v polovici toho, co v BA.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dessirer
Autor témy
Príspevky: 405
Registrovaný: 28.1.2010
Kraj: Bratislavský

Re: [Drift E92 M62B35]

Sobota, 20. Augusta 2022, 14:13

5. spojka - Takze mi na auto chyba spojka k tej v8 - chcel som kupit cely komplet kit od PMC, ale teraz to proste nevydalo. Ale k motoru mam aj automat prevodovku, par prevodoviek z 530D a 525TDS - tak rozmyslam, ze podla polskeho navodu prerobim spojku z M50 na M62 a dam prevarit zvon automatickej prevodovky na tu TDS prevodovku a uvidime proste, co sa stane :)
Ak by sa chcel niekto do takejto prerabky pustit - budem rad - mozeme si napisat.
ja sa chystam pozhanat stare veci z M50 spojky a vyskusam si tuto cestu ako ultra low budget
http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=14175


6. kratkodoby ciel - v nasledujucich 2 mesiacoch auto aspon ozivit- motor dat do karoserie (asi bez spojky a prevodovky) a nastartovat aspon na skusku, ako bude bezat.
poskladat vsetko co uz mam nakupene do auta, tak isto aj natrubkovat brzdy a pripravit chladenie, urobit makrolony na dvere aby do auta neprsalo, ked bude stat vonku a osetrit ram, aby mi nehrdzavel..
Naposledy upravil/-a Dessirer v Sobota, 20. Augusta 2022, 15:13, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dessirer
Autor témy
Príspevky: 405
Registrovaný: 28.1.2010
Kraj: Bratislavský

Re: [Drift E92 M62B35]

Sobota, 20. Augusta 2022, 14:14

Ale musim napisat aj dalsi prispevok - cakame o 2 mesiace dvojicky - chlapec/dievca..

takze budget na auto isiel na dom/garaz/pracovnu doma (IT homeoffice)/ detska izba, uprava pozemku okolo domu - aby sme mali vsetko ako ma byt, ked sa narodia.

Predvcerom som aj natocil nejake to video na moj stary iphone- vyskusam, uvidim, ci ma to bude bavit ;)
https://youtu.be/uzDtGeAixfo
Len tak pre radost som si nahodil predne blatniky, naraznik a kolesa z m5 e60 (r18)na ktore som dal stare popraskane gumy z mojho passata :D
Kolesa som menil hlavne preto, lebo na tych plechacoch sa auto realne v jedno-osobovom zaprahu nedalo potlacit ani meter z garaze (mal som obavy, ze bude zaseknuta rucna alebo tak) - nastastie to bolo iba kockatymi zimakmi na tych plechacoch :D

Foto mam na instragrame - tu sa mi to fakt nechce pridavat po jednom cez nejake linky a pod :(
https://www.instagram.com/mikeracingdrftteam/
 
Užívateľov profilový obrázok
Dessirer
Autor témy
Príspevky: 405
Registrovaný: 28.1.2010
Kraj: Bratislavský

Re: [Drift E92 M62B35]

Sobota, 20. Augusta 2022, 14:33

Fuxxo napísal:
LS je urcite dlhodobo lepsia a spolahlivejsia volba, tam neni o com.. a nova LS3 sa da zohnat z usa za 8k (525koni, 6.3), ale plus su tam veci okolo toho na zastavbu, riadiacka, kodovanie, atd. takze lacna sranda to nebude
M62 na druhej strane je relativne dost vsade, a k nej potrebne veci tiez
Praveze uz tych m62 zacina byt velmi malo, nikto uz nechce nic predat. A ak chce, tak za take nekrestanske peniaze, ze si 2x rozmyslis, ci si nepostavit nieco ine ;)
Prave o to ide pri tych motoroch - niekedy ti stacila posrana m62b44 a ked si vedel trosku soferovat (trosku dost) tak si vyhral kazde zavody.. ale teraz je tych 300koni taky zaklad do streetu (a auto s ramom uz vacsinou nieje street, cize ides do semipro a tam si s tym motorom skoncil, povozis sa, ale skoncis posledny :D )
A ten motor b44 stoji 3x tolko co b35 (aj ked za b35 uz tiez vela ludi pyta skoro 1000€). Prevodovku v8 nezozenies, spojka seria ani pouzitu ani novu - nieje skladom a tak skoro nebude a uz vobec nie druhovyroba. Ostava ti kit od PMC kt. stoji 1150€ a musis si zohnat prevodovku z 530D ale musi mat presny kod aky treba na tu PMC redukciu, cize nie hocijaku z 5 druhov co boli v 530D - drifteri uz vedia presne :) a aj predajcovia dielov uz vedia presne, ktore prevodovky predat za 60€ a ktore za 300€ :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných