... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Streda, 17. Augusta 2022, 06:42

e6x ma najsirsie sedacky z celej plejady, este zubami nechtami sa drzia predlci f01/f10, lci ich maju znova o nieco uzsie a ten ocaluneny plast v g30 je troska fail no a ako pistacik spomina fau-v grupu - mal som mozno ist teraz v alhambre, asi 3km ku pepeqovi - ja sa vobec necudujem, ze lietaju na tych pod-autach jak kokoti, oni len chcu z tej muciarne co najskor vystupit.
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11990
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Piatok, 19. Augusta 2022, 10:57

zaujimave, ja mam zas pocit ze sedacky sa rozsiruju cim novsia generacia :-D G20 mam pocit ze ma sirsie sportsitze (hlavne sedak), jak F30/32, a F20 predface este uzsie jak F30, a v E90 mi sportsitze prisli uplne najuzsie.. alebo mozno to je tym ze sa zmensujem, neviem :-D ale v 5 a 7 radach nemam take porovnania, takze neviem..
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Piatok, 19. Augusta 2022, 17:56

Nizsie triedy rozsiruju a vyssie zuzuju….
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí

Sobota, 20. Augusta 2022, 12:25

ber tak ze f30 je uz mozno aj o 1cm vecsia nez bola e39, si povies, ze co to je, ale ak mas istu velkost a davas napriklad notas za seba, popripade nejaky nakup/tovar tak prave ten 1cm je dost velky. dokonca f31 by som povedal, ze uz sa da povazovat za rodinne auto, starsie boli len kombiky, kde si dal viac chlastu na vikendovu chatu :D
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
korado
Autor témy
Príspevky: 2067
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: len V12 a len long
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Štvrtok, 17. Novembra 2022, 20:27

Nejako ma tie E65/66 začali baviť. Po lete, keď som to mal asi mesiac ako primárne daily som usúdil že nutne potrebujem k životu 750Li. Pretože tá V12 je super vo všetkých ohľadoch ale nemôžem jazdiť vyše 40.000km ročne na takom motore. To je zhýralosť a finančný nezmysel dať vyše tisíc euro mesačne len na palivo. Tak som si povedal, že si kúpim ešte 750Li a ideálne s LPG. Posledný normálny V8 motor (N62B48) - po ako-takom servise sa to dá jazdiť daily, dá sa splynovať a vyšší nájazd mu nevadí.

Dal som sa teda do hľadania dokonalej 750Li. Rozhodil som siete, bol som pozrieť pár áut a nastalo sklamanie. Je to už relatívne staré, tým pádom zase problém kúpiť niečo v normálnom stave. Autá s cenovkou 12.000€ plus a aj tak bolo treba pretesňovať motory, podvozky vymlátené, zle lakované, búrané, atď. O nefunkčnej elektronike ani nehovorím. Po pár mesiacoch som bol z toho fakt sklamaný. Ako som zistil, kto to má v dobrom stave to predať nechce, lebo nemá náhradu, a hnoje kupovať a dávať dokopy nemienim. Teda: nemám s tým problém ale nech je k tomu adekvátna cena. A nedám za daily auto vo finále dvadsať tisíc.

Jedného dňa som stretol v Bratislave chalaniska s krátkou 750i. Kuknem na auto, bolo na bazoši, videl som ale keďže nie je long tak som to nešiel ani pozrieť. Naživo pekné, lak už bol robený, a nie je to top ale to mi nevadí - lebo daily a bude vonku od rána do včera. Interiér krásny, zánovný. Na budíkoch skoro štyristo tisíc. Paráda, ako pre mňa. Motor suchý. Výbava na obyčajnú krátku 750i je výborná: EDC, Dynamic Drive, LOGIC 7, Soft Close, Keyless, výhrevy, odvetrávanie, masáž sedadiel, roletky na zadných dverách, hydrokufor, vyhreivané zadné sedadlá atď. Nové brzdy, LPG - zapísané ale nefunkčné, nové zadné poloosy, diferák, všetky dekle na svojom mieste, xenóny po repase, ako celok pekné auto. Slovo dalo slovo a prvýkrát v živote som kúpil pre seba krátku. Tragédia. Ale keďže jazdím 90% času sám, je to vo finále jedno.

Hneď po kúpe som dal opraviť plyn, bol zlý jeden ventil a ešte aj naopak podtlaky. Takže už ide že ani neviem. Ďalšia vec: kolesá R20 v čiernej farbe preč a namiesto nich pekne R18 Styling 93. A vozím sa. Zatiaľ je to dobré. Nejaké plány tam mám, ale s rozumom keďže je to daily a stále som sa nevzdal myšlienky na longa. Ale dokým ho nenájdem, tak bude musieť stačiť aj krátka.
Prílohy
2022-11-01 13.51.21.jpg
2022-11-04 14.32.00.jpg
2022-11-04 14.32.01.jpg
INSTAGRAM: korado_korado
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Piatok, 18. Novembra 2022, 08:48

tak predsa si vysiel s pravdou von?
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
RICH1000
Príspevky: 153
Registrovaný: 27.10.2011
Auto: E38 740i
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Piatok, 18. Novembra 2022, 11:51

Korádo Bear Market v plnom prúde a ty nakupuješ limuzínky. Ale tak nech slúži a nebuď furt ako žena len long by si chcel.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11990
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Piatok, 18. Novembra 2022, 17:58

kratka je aj tak krajsia, a to v kazdej generacii :-D lepsie proporcie proste
ale skoda tych 20", tie sa na to hodia paradne
inac vypada fakt k svetu, ta farba je velmi super, tak nech drzi, hlavne bez unikov chladiacej a oleja :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
korado
Autor témy
Príspevky: 2067
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: len V12 a len long
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Piatok, 18. Novembra 2022, 19:11

Ako som sa dozvedel asi týždeň po kúpe, motor bol komplet robený, pretesnený, rozvody, vodná trubka, vodná pumpa, hadice, podtlaky, všetky tesnenia a pod. Takže predpokladám že nejaký čas to ešte vydrží... ale tak long je long. Len tých áut niet... Naopak mne sa krátka nepáči, tie zadné dvere sú malé, nie je tam miesta vzadu a celé je to zboku také smiešne. Proste ten long je limuzína ako sa patrí...
Prílohy
18527966_628374937361115_7900924892656825052_n.jpg
18527966_628374937361115_7900924892656825052_n.jpg (81.9 KiB) 865 zobrazení
18622357_628374904027785_7209540891099204355_n.jpg
18622357_628374904027785_7209540891099204355_n.jpg (47.18 KiB) 865 zobrazení
INSTAGRAM: korado_korado
 
boldenone
Príspevky: 485
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Sobota, 19. Novembra 2022, 12:51

Tak nac si to kupoval? Svet nieje len slovensko.
 
Užívateľov profilový obrázok
korado
Autor témy
Príspevky: 2067
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: len V12 a len long
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Sobota, 19. Novembra 2022, 15:30

A kde som písal len o Slovensku? Rovnako “zlé” je to v Čechách aj v Nemecku…
INSTAGRAM: korado_korado
 
boldenone
Príspevky: 485
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Sobota, 19. Novembra 2022, 20:19

Treba zvysit budget a nebude to take zle
 
Užívateľov profilový obrázok
korado
Autor témy
Príspevky: 2067
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: len V12 a len long
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Sobota, 19. Novembra 2022, 21:22

Evidentne máš problém s porozumením čítaného textu, tak skúsim ešte raz v odrážkach a polopatisticky... ideme ešte raz na to...

- nemám problém s budgetom
- bol som pozrieť tých longov viac, nielen na SR
- ak niekto predáva auto za 10-12-13.000€ očakávam že nebude (ideme nižšie)
- svietiť kontrolka motora, ABS, bŕzd
- nebude motor otečený komplet od oleja spredu zozadu zboku zhora dole
- nebude podvozok vymlátený na smrť
- nebudú gumy zjazdené na kordy
- nebude celé auto zle lakované
- nebude celé auto doškrabané a dobité
- nebude fungovať polovica elektrickej výbavy
atď...

takže:
- buď bude adekvátny stav VS cena
- alebo keď stojí dosť peňazí nech je to na ňom aj vidieť
- alebo nech je lacnejšie a ja si spravím

lebo GO N62B48 - motor von, pretesniť, alternátor, guferá, O-ring atď... cca 3000€
lebo kvalitná zástavba LPG... cca 2000€

t.j. 5000€ len do servisu + riešenie ďalších nedostatkov a si na 20.000€ ako nič

a teraz sa pýtam, má E66 750Li cenu dvadsať tisíc? nie, nemá

ďalej by som túto tému nerád rozvádzal
INSTAGRAM: korado_korado
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11990
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Nedeľa, 20. Novembra 2022, 10:51

mudro :-) mam pocit ze rovnako je to ale so vsetkymi takymito autami..
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
RICH1000
Príspevky: 153
Registrovaný: 27.10.2011
Auto: E38 740i
Kraj: Bratislavský

Re: [E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí + E65 750i krátka

Pondelok, 21. Novembra 2022, 18:14

Tak ale cena je relatívny pojem, auto má podľa výrobcov životnosť 10 rokov a 300 000 km. Potom je cena auta v podstate nulová a malo by sa recyklovať a ďalšiu cenu určuje len trh. Keď si E66 držia cenu aj napriek vrakotickému stavu je o ne asi záujem. Aj Tatra 613 sa dnes predáva za raketu a je to šopa na kolesách. V tejto kategórii áut hľadať spojenie medzi cenou a rozumom je zbytočné.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 36 neregistrovaných