... všetko o BMW ...
mitocross napísal:No tak to vyzerá že si pri kúpe budem musieť odložiť nejakých pár tisíc bokomAk myslis EGR, tak nie celkom. Ale zo spomenutych problemov je to ta najlacnejsia vec na riesenie
ViktorDDD napísal:To je pravda len ja som dosť zaťažený na výbavu a také auta si držia riadnu cenovku čiže musím hľadať :)Egr sa da vypnut v softe s tym ze sa zachova funkcnost dpf atd. a potom je po probleme, jazdim tak na N57N a 2x to uz zvladlo emisnu odvtedy
Inak ked mas 135kw 2liter tak mas n47, cize u tych novsich ta nic nemoze prekvapit, odchadzaju rovnake veci
Kupit s co najmenej km, skratit interval vymen oleja a max do 200tis spravit rozvody
Janci24 napísal:O výkon mi až tak moc nejde a ani o spotrebu, hlavne o spoľahlivosť nakoľko som dosť info že tie 2litre majú problém s mazaním na prvom valci a že najkvalitnejší motor je ten M50D
Fuxxo napísal:Pravda, len čo presne treba teda robiť pri servise? Okrem kratších intervalov výmeny oleja.clovek co ti taketo hluposti narozpraval nema seriozne sajnu o com hovori, a nedava to ani vobec ziadny logicky zmysel, kedze M50d ma 3, v novsich verziach dokonca 4 turba, ako moze byt kvalitnejsi a spolahlivejsi jak 30d s jednym turbom :-) na autobahn za mna idealny pohon bude 30d, vykonu dost, krutak monstrozny, spotreba vpodstate rovnaka jak 20d, pri vysokych rychlostiach pravdepodobne nizsia..