... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

mmracing.sk
 
Esence
Autor témy
Príspevky: 378
Registrovaný: 5.4.2011
Kraj: Zahraničie

K: E65 r.v05+

Streda, 19. Septembra 2012, 07:50

Zdravím, ako ma už niektorý poznáte z môjho príbehu E38 tak viete čo konkrétne riešim a to jasný up-grade a to kúpou BMW E65 ktorú mám naplánovanu s priateľkou do času kedy ešte nebude v platnosti Ficov zákon asi každý vieme o čom. Prejdem rovno k vettu veci. Pre výber sme sa rozhodovali nie moc krátky čas ale padlo na BMW E65 (7) rok výroby cca 2005+ z rozpočtom 12.000 k stropu 16.000 aj s prihlásením kde rátam už aj z prvotným servisom. Viem že suma nepredstavuje veľkú časť ale myslím že to nie je ani ten najspodnejší limit a bude vcelku reálne dohladať to pravé orechové.

Dosť bolo úvodu prejdem k vettu veci, teda jadru čo zháňam.
Značka: BMW
Model: E65 (rada: 7)
Farba: (nezáleží ale skôr strieborná, šedá, čierna,)
Stav KM: SOM REALISTA nech to má kľudne aj 300.000km ale nech je stav zodpovedný tomu a nie 150.000km a volant ako po 500.000
Výbava: Myslím, že základom v cene by už mohla byť určite KOŽA (ako v mojej E38) na farbe nezáleží ale skôr SIVÁ,KRÉMOVÁ, ďalej Soft Close, dovieranie kufra, a elektronické rolety, masáž a odvetrávanie niesu nutné, ak budú budem len rád ale na vyhrievaných sedadlách by som si potrpel. Neviem čo ešte písať. Nepotrebujem mať MMI ovládanie aj v zadnej opierke, to nie :)
MOTOR: Uprednostňujem benzín a to V8 myslím, že nemusím k tomu nič dodávať (poprosím OT o spotrebe si nechajte živím väčšinu aut s objemom previšujúcim spotrebu Superba 1.9TDI takže ovládam priebeh tankovania na pumpách. (to platí pre off topic užívateľov s 5 príspevkami a autom v popise (NOTHING))

Takže otázka znie na čo dávať pozor pri daných ročníkoch a čo dať hneď v servise okrem olejov a filtrov preklepnúť (SERVIS myslené SERVIS nie ŠOPA v "Dzedzine" :wink:

Vopred ďakujem za každé reakcie či už kladné alebo záporné rád si nechám poradiť, vysvetliť prípadne vyhovoriť pre inú alternatívu O:)
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: K: E65 r.v05+

Streda, 19. Septembra 2012, 09:00

bacha na o-kruzok, automat a asi milion elektroniky :)
ak to bude mat adaptive drive a edc - to vie byt tiez velmi utesena polozka pri oprave...
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 983
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: K: E65 r.v05+

Streda, 19. Septembra 2012, 09:06

ako pise vomack, asi najzaludnejsia chyba pri motore 4,5 a 5,0 je posraty O-kruzok ](*,)

kedze to plati pre modely:
2002-2005: BMW 745I & IL (E65 & E66)
2006-2008: BMW 750I & IL (E65 & E66)

bude sa to tyka aj Tvojho. Tam plati asi iba jedno pravidlo - bud uz ho predchadzajuci majitel vymenil alebo to pocka na Teba. Mozno aj nie, ale treba s tym urcite ratat. Da sa to vymenit, nestoji to malo penazi ale potom to zase funguje vela km.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: K: E65 r.v05+

Streda, 19. Septembra 2012, 09:22

najlepšie by bolo zobrať asi 750i, trochu modernejší motor ako 745i, väčší výkon, rovnaká spotreba, len pri kúpe je najlepšie pozrieť si servisnú históriu či tam bol menený o-krúžok, je to taká výrobná vada a skôr či neskôr to odíde na väčšine týchto V8 motorov (745i, 750i, atď.) a vyteká chladiaca zmes, ale oprava je dosť nákladná treba polku motora rozobrať, keď bolo už menené tak môžeš mať kľud že na dlhý čas s tým problém nebude a v najlepšom prípade už nikdy

Edit: predbehli ste ma chlapci
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: K: E65 r.v05+

Streda, 19. Septembra 2012, 09:43

tak zial..na E65 750i nie je o-kruzok ani zdaleka jedine drahe kurvitko...
ako som uz pisal vyssie minimalne automat pojde pri najazde 300tis km velmi frisko do kytek. A celkovo E65 ma kruefsky nestastnu elektroniku.. LCI uz myslim az tak ne..ale tie skorsie roniky su dost zabavne, co sa tohto tyka...treba mat v rodine dobreho elektrikara...alebo aspon ho mat ako dobreho kamosa :mrgreen:
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
denial
Príspevky: 87
Registrovaný: 29.7.2014
Auto: Citigo
Kraj: Bratislavský

Re: K: E65 r.v05+

Utorok, 5. Apríla 2022, 19:56

Dobry den, ako zistim, prosim, ci ma auto adaptivne tlmice, vzduchovy podvozok, aktivne stabilizatory, aktivne riadenie ?
Predavajuci mi dal akurat VIN, ze nech si to zistim sam: wbahl81010dh76234
bimmer work ukazuje iba 2VA Adaptive Drive
Ten o-ring sa meni jeden v motore, ci jeden na kazdom ventile?
Vdaka.
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4113
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: K: E65 r.v05+

Piatok, 6. Januára 2023, 07:41

E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6528
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: K: E65 r.v05+

Nedeľa, 8. Januára 2023, 14:36

pistacik11 napísal:
Tak podstatne je ci chces diesel alebo benzin, ale ja by som urcite volil 750i, je to celkovo podareny motor na rozdiel od tych co nasledovali za nim.... a zvezenie na tom je fakt super, a to ze bol vyservisovany je plus

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných