... všetko o BMW ...
krook napísal:Zdravim, klubaci po dlhsej dobe sa mi podarilo zistit preco mam nizky tlak na rampe. Po vyhodenych 600€ (regulator railu,snimac,tryska) som prisiel nato ze nakoniec vstrekovacie cerpadlo mi spravilo to ze pri silnejsom zoslapnuti plynu ho hodilo do nudzaku. Tak som ho vymenil za pouzite. Lenze po vymene auto som isiel vyskusat vsetko uz pekne islo a po navrate domov na dvore som ho nechal klepat a nato cca 5min zadochlo. V aute mi vypisalo fuel pump cize podavacie ktore bolo menene 3 mesiace dozadu. Po znova prevzdusnovani cez diag a vymazanie chyby zas som nastartoval a po case zas zadochlo a potom uz ani neslo vymazat chybu z diag. Prikladam chyby z diag a to su 6293 ridici proud prilis vysoky a 6292 ridici napeti prilis nizke. Poprosim o radu a zaroven aj dakujem.