... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Piatok, 26. Septembra 2008, 23:58

Max, vsetko som mal pouzite takze sa ziadne blbosti nekupovali, palivo krasne tlaci, len nezapaluje, mimochodom, cely ten motor je slusna skladacka, v podstate je to Eta (eta sanie, 5. vstrek, rozdelovac na vacke, teda motronik) s 2.3 spodkom (ako vobec, v noci som nevidel cislo na bloku, mozno je to aj 2.7 blok)... Nedava iskru jednoducho, podla mna vypadol konektor z hallovho cidla, ktore je pri ete tak prijebane na zotrvaku pri prevodovke, takze zly pristup, ak to nebude ono, tak uz zostava len RJ. Cievku pre istotu premeram, ale ze by boli nefunkcne rovno dve, sa mi nezda. Podla mna proste rj nema impulz ze sa toci motor a tak nedava iskru.
Mimochodom hallovo cidlo ma eta zhodne len s motronicovymi zralokmi (E23, E24, E28), co som pozeral ETK.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 27. Septembra 2008, 00:30

Helldiver napísal:
Max, vsetko som mal pouzite takze sa ziadne blbosti nekupovali, palivo krasne tlaci, len nezapaluje, mimochodom, cely ten motor je slusna skladacka, v podstate je to Eta (eta sanie, 5. vstrek, rozdelovac na vacke, teda motronik) s 2.3 spodkom (ako vobec, v noci som nevidel cislo na bloku, mozno je to aj 2.7 blok)... Nedava iskru jednoducho, podla mna vypadol konektor z hallovho cidla, ktore je pri ete tak prijebane na zotrvaku pri prevodovke, takze zly pristup, ak to nebude ono, tak uz zostava len RJ. Cievku pre istotu premeram, ale ze by boli nefunkcne rovno dve, sa mi nezda. Podla mna proste rj nema impulz ze sa toci motor a tak nedava iskru.
Mimochodom hallovo cidlo ma eta zhodne len s motronicovymi zralokmi (E23, E24, E28), co som pozeral ETK.


no eta sanie je zhodne s 2.0 :wink: len aby to nebola komplet eta na papieroch 2.3, to by vysvetlovalo aj to tocenie len do 5.. hallovo cidlo by som tak tragicky nevidel, zhodnost moze byt len kvoli dlzke kabelaze, inak si myslim ze funkcne je rovnake ako na vsetkcy bavoroch len treba upravit kablik... pokial viem, 2.3 mala cidlo na remenici tak ako mam ja na 2.8, na prevodovke mala iba eta, ale nie som si tym na 100% isty
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 27. Septembra 2008, 00:32

mimochodom, Dodo, v 82 sa sedan este nerobil :wink: takze ked budes chciet robit prepis, chod na nejaku KO kde to poznas
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Sobota, 27. Septembra 2008, 00:42

2.3i ma zhodne sanie z 2.0 (zalomene), eta nie, ta ma ine, take cele zagulatene a dlhe, skor podobne 2.5i ale predsa ine trocha...
Eta:
Obrázok

Moj nazor je ze je to cista eta, lebo vpredu to hallove cidlo na 100% nema (to som zasa zistil), bude asi vzadu na prevodovke, elektronika je komplet motornic (k cievke idu kable od rj, zaden tranzistorovy modul ako u L-jetronic) a auto udajne ked islo tak tahalo velmi pekne v nizssich ot - 2.3L eta by podla mna nebola ziadna slava...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných