Nedeľa, 2. Januára 2022, 21:00
Pochybujem, ze to bolo tym ze tie E39 boli novsie o dake 4-5 roky nez E34. Hlavne pre to, ze E39 jazdili ovela ovela vacsie kilometre ako E34rky. Oficialne dieloch nieje ziadny rozdiel, hola hlava, po prevrtani steftov sania pasuje uplne rovnako z 1991 do 2001. A predsa tam tie motory fungovali lepsie. Takze asi ano. Zrejme bavorci urobili nejake tiche drobne upravy do M51Tu.
Navyse je tam uz DDE2.1, ktora sa da diagnostikovat aj delfinom, keby daco.. Okrem toho tlakovania, ktore asi casom pocka kazdu jednu tam nieje moc co riesit. Hlavne len vstreky na M57 ta vyjdu daleko viac nez vymena napr. tej hlavy alebo vstrek. cerpadla, ked to prestane za tepla nadobro startovat aj po zostelovani casovania. Ja by som do toho uz urcite nesiel, vyzite hovna.. ale ako som povedal, keby si mam vyberat medzi 520d alebo 525tds, tak jasna volba. 530d je teoreticky ovela drahsie na prevadzku ale zase je to skok do predu.