... všetko o BMW ...
Lipo69 napísal:premyslal som este nad e90, pocul som ze to su celkom fajn auta, kazdopadne su to jazdene auta takze nejake peniaze na servis bude urcite treba do buducna neviem okolo tych 4000€ som videl slusne kusky, + pocitam nejake tie peniazky do servisu urcite pojdu, ale bojim sa ze kupim a po podrobnej prehliadke zistim ze do toho mozem dat par tisice39 bud 525i/530i alebo 530d aspon za mna
e46 bud 330i alebo 330d/320d ale len po facelifte
tie auta niektory predavaju za prehnane ceny lebo si myslia neviem co uprimne, tych aut je cim dalej menej a bohvie kolko z nich dostalo aj daky servis
treba ich pochodit a pozriet osobne, su to stale oblubene auta, v tomto veku trpia uz davno na hrdzu (takym sa vyhni bez rozmyslania) a s kombinaciou zanedbany servis sa mas na co tesit pri prehliadke
skor by som siel cestou najst nehrdzavý kus, ktory bol servisovany, nie je doteceny od oleja, a nevyzera a neznie ako kybel, ci to je dneska vobec mozne do 5k tazko povedat a odloz par tisic na servis lebo take sa uz bude len ozyvat
bmwmpower82 napísal:za 5000 uz kupi e90 co je sice skaredsie auto, ale aj o dost modernejsie. Ja by tebou ak to nema byt kupe alebo vikendovka 540 atd. tak uz radsej e90.
PeqpeK napísal:540i je celkom servisny zabijak a do 5k kupi iba hnilobu, predpokladam, ze na tom chce jazdit...
PeqpeK napísal:poradim Ti:
- ako prve ries stav karoserie, nalepsie ak zozenies dovoz z IT, z casti, kde sa nesolilo, usetris si vela problemov s koroziou
- motorizacie mas benzinove sestvalce idealne 30i, kedze 25i vedia papat olej, u starsich 23i/28i - tie su solidne...no a z dieslov M57 for the win...ale vyhnut sa kombinacii s automatom...pripadne ak nehladas vykon, tak v e46 20d 110kW je dobra motorizacia
- servis je nazaj drahsi(no nie 5x), hocikto to neopravi a ked aj opravi, tak nie vzdy dobre...
- tieto auta su najviac vhodne pre ludi, ktori si co-to vedia opravit aj sami
Bowie napísal:Zarucene, pokial netrafis na toho chorosa, ktory vzdy pomeni na aute vsetko, dorobi, opravi a potom ho v zapati preda, bez toho aby si to konecne uzil.. lebo uz ho nebavi, ako to 2-3 roky iba opravoval 20r prekonane auto omrzelo. Je takych prekvapivo dost.. A obvykle to auto predaju za obycajnu trhovu hodnotu lebo to nieje M3. Kazdopadne do obycajnej random E46 kde sa mozno menil olej a jeden tlmic zahucis v pohode par tisic, nemysli si, ze nie.zistim ze do toho mozem dat par tisic
ViktorDDD napísal:Rovnako 46 aj 39, bez hrdze nenajdes pomaly ziadnu, na 46 moze byt kludne po tych 20rokoch vyhnita podlaha v okoli zadnej napravy, na 39 zas je su mechanici v servise prekvapeny ked sa to da vobec dvihnut za dvihacie kocky bez chrumkania prahov , iba ked nejaka ulozenka garazovana jazdena len za pekneho pocasia, ale vtedy treba navysit rozpocet x2
Cize bud tak, alebo kupit nieco bezne za menej penazi a zmierit sa s tym ze to bude spotrebak a tlacenie tisicok do toho to nezachrani len nepatrne predlzi zivotnost