Addict napísal:Neni to uz v dnesni dobe skoda u originalni M3 jit cestou od serie? Na svezeni jsou dnes stejne lepsi a levnejsi auta a tu nejvetsi hodnotu to ma v budoucnu prave v serii. Nerypu, jen se ptam na Tvuj pohled.
Môj pohľad je taký, že táto konkrétna m3 síce ma veľký servis za sebou (oj ložiská, nápravy, diferak, všetky náplne, brzdy), ale má na tachometri cez 300 000km, meneny bočný prah kvôli nehode, skoro žiadnu výbavu. Takže zberateľská hodnota skoro 0,000. Trh určil ceny tak, že sú cenovo vedľa seba e36, e46 aj e92 takže budme realisti, e36 si vyberie len niekto kto chce e36 a kto che e36, nebude chcieť moju s takým nájazdom, ten prah by sa dal prežiť, keďže dosť áut ma prahy menené aj keď v dôsledku hrdze nie nehody.
Jediná výhoda tejto m3 je farba. Keďže není ich veľa v tejto Farbe.
Preto som sa rozhodol, že si ju vyskladam podľa seba a užívať.
Áno není to ani najmladšie ani najlacnejšie ani najvhodnejšie auto na tieto účely. Ale pár krát som si dokázal, že ak sa hecnem nemá to problém konkurovať na slalome napr. Impreze sti, alebo Evu.
Tak isto máš na YouTube pár videí (najlepšie asi Max Kurz) kde idú tieto m3 na Nordschleife časy pod 7:15 a to nemajú nejaké závratné úpravy (väčšinou vyhazdany intos, podvozok a semisliky) takže konkurovať stále vedia