... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
Tenderizer
Autor témy
Príspevky: 21
Registrovaný: 2.9.2020
Auto: BMW E91 325d 145kw
Kraj: Nitriansky

M57tu2 ťažké studené štarty

Sobota, 13. Novembra 2021, 21:35

Ahojte , cca pred 4 týždňami som bol na výmenu komplet žhavičov riadiacej jednotky žhavenia, kabeláže a poistiek chyby o žhavení zmizli. Akonáhle ale zostalo chladno auto znova štartuje veľmi ťažko ( pár sekúnd po štarte sa chveje ) nejde na všetky valce. Pri servise vymenili aj palivový filter a vyčistili čerpadlo pod sedačkou medzi nádržami kôli chybe v diag. Avšak dnes po napichnutí auto stále ukazuje tie isté chyby ako pred servisom.... Nejaký nápad čo by mohlo byť zle ? ( ja som si istý že tie veci menené a čistené boli kedže som bol pri tom,,, )

https://prnt.sc/1zguj38
https://prnt.sc/1zgukqg
https://prnt.sc/1zgulkn
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7472
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: M57tu2 ťažké studené štarty

Nedeľa, 14. Novembra 2021, 13:37

filter - moze byt zly ohrev paliva - v nom je aj snimac tlaku
3. zhavic - premerat
DPF - mas zrejme vysoky protitlak, pripchate dpf - to moze byt iba dosledok, nie pricina

Ale tie zle starty nemusia suvisiet, na 6 valci ked jeden zhavic nejde, tak to nie je az tak velmi citelne
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: M57tu2 ťažké studené štarty

Nedeľa, 14. Novembra 2021, 14:43

SPINAC iba pre jeho vlastne potreby, von z toho ide jednosmerna DIAG linka do DDE. Snimanie tlaku paliva pre potreby DDE mala predosla DDE4, DDE6 nema, DDE7 opat ma. Ten snimac snima upchatie filtra parafinom na zaklade coho potom spusta ohrev nikoliv upchatie bordelom, resp. to by zachytilo mozno keby nebol meneny 10 rokov. :D Takze je zly ten interny tlakovy SPINAC. Kazdopadne na starty ani nic ine to vpliv nema, skoda menit.

Rovnako nema nejaky vpliv na starty jeden vadny zhavic, zvlast v Nitre kde mate tak okolo nuly, ten motor uz bude asi fajne vydojeny. Nemas to nahodou v takom stave ako tu kolega? Vstreky v pici

DPF sa upchalo kvoli chybe zhavenia.
Prílohy
DKH_E2000.png
DKH_E2000.png (61.4 KiB) 814 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7472
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: M57tu2 ťažké studené štarty

Nedeľa, 14. Novembra 2021, 16:09

dik za opravu, SPINAC, nie SNIMAC :)
tiez sa priklanam k tomu, ze to bude vydojene -> vstreky na stolicu a zmerat tlaky
 
Tenderizer
Autor témy
Príspevky: 21
Registrovaný: 2.9.2020
Auto: BMW E91 325d 145kw
Kraj: Nitriansky

Re: M57tu2 ťažké studené štarty

Nedeľa, 14. Novembra 2021, 16:58

Vstrekovače pracujú správne a tlaky sú dobré... Zmeram zhavice a napíšem čo ako. Ps motor má 235 tisíc km (legit)
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: M57tu2 ťažké studené štarty

Nedeľa, 14. Novembra 2021, 20:01

Zmerat mozes ale hlavne sa dobre pozri na tie konektory k nim ci ten treti nieje vyhriaty.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 3 neregistrovaní