... všetko o BMW ...
boborjelotor napísal:Mne ked da niekto soferovat auto, prve co urobim nie je, ze si pytam velky technicky a disky zobut nech si skontrolujem ET...to bolo fuxovi, ktory bmw este nevidel v 50 odtienoch. tvoj kamarat co to jebal 250 v tej pajte na trojkovych kolesach je normalny?
filipe46 napísal:Jako ja niesom lakyrnik, takze to nieje moja uvaha.. ale uvaha by bola, preco sa panely lakuju nasrobovane na aute, ked by bolo omnoho lahsie lakovat ich vonku na stojane aby si sa dostal na hrany.. Mozno je to prave preto, ze zrno v metalize nanesene inymi tahmi, inou rychlostou atd. bude robit ine odlesky a odtiene. V normalnom casovom horizotne a pri lakovani nie sprejom za 3,50 zostarne vplivom UV/zoxiduje akurat clear coat, ktory potom zase pekne zrezes a zalestis..Podľa tvojej úvahy, by musel byť diel lakovaný iba jedným smerom, či jako?
Edit: prístrek dokáže časom zvetrať, v tom kde sa prelína starý lak s novým, tak taký zadný blatník nemôže nechať v polovici, ale potiahnuť celý diel
starynovy napísal:tak tak, na toto sa nas snazil uvarit prijimaci technik v Toyote, po tom co nam najebany bicyklista jebol zadny naraznik. Mi tam ukazoval nejake najlacnejsie Hyiunaje, ze aha aj tu ma ten naraznik inu farbu lebo to je plast. Len kokot sa ojebal v tom, ze naraznik povodne v modrej metalize nastriekal na fialovo, takze plane reci. Vraj museli potom povolat "vrchneho lakyrnika z Toyoty" aby im dosiel namiesat tu spravnu farbu. Najhorsie, ze pri prvom preberani bolo pod mrakom a fakt to nebolo vidiet, dosli sme domov, vycasilo sa a jeblo nas instantne.To by bolo na nejake odstupenie od zmluvy, ktoru si neuzavrel.. na toto je dobra vyhovorka, odtiene laku na plastovych dieloch su VRAJ ine proti kovovym uz od vyroby a preto toto nieje brane ako vada. Ak to bol teda autorizak.. v nejakej garazi s odsavanim z kravina sa mozes hadat urcite viacej.