... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
GTi101 napísal:Vobec si nepochopil.. ziadny problem s tym nieje. Ze tebe jebol 1 kus z doslova stotisicov je proste nestastie, nic viac. Kupujes si auto-spotrebak, nie rover na mars kde sa na 50x roentgenuje kazdy srob, ci nema vnutorne trhliny. Ziadna nahrada nieje, na co.. Tie pumpy vydrzia okolo 300k a chcipnu na loziskach, nie remenici. To je cele.Nepovedal by som, že nešťastné zlyhanie, ale zlyhanie pánov konštruktérov v BMW alebo ich dodávateľov. Myslím, že kúpiť si prémiovú značku a spoliehať sa na šťastie , to k sebe nejde. Alebo kúpiť si prémiovú značku, však je k tomu dobrá asistencia a garancia mobility.Takže o šťastí a nešťastí sa tu nechcem baviť.
Potrebujem len poradiť, či už niekto tento problém riešil a čo bola príčina. / Ak soudruzy v BMW neudělali chybu/.
Alebo existuje náhrada s vyriešeným problémom, myslím osadenie na tisíchran a dva pevnostne rôzne materiály-oceľ a plast alebo z čoho tá remenica je?
GTi101 napísal:Boha mas pomaly 14 rocne auto, co tam po najazde, cas je rovnaky ak nie vacsi nepriatel plastov a gumy ako najazd. Nechapem co tam chces vysetrovat, z pohladu BMW to uz davno nemalo jazdit.Ahojte,
včera mi odletela remenica vodnej pumpy, stalo so ta už niekomu?
Našiel som ju spadnutú v motore, vyzerá to tak, ako zodraté ozubenie
na remenici. Napadlo ma , či to nespôsobila remenica na kľukovej hriadeli , jej vibrácie ale tá vyzerá
v poriadku, napínacia kladka a vodná pumpa tiež OK.
N 47 D20 A 5/2008
95 000 km
servis len BMW , v máji na prehliadke vraj všetko na 100 %.