... všetko o BMW ...
ZA013RO napísal:Tkaze chalani, baterku som menil tesne pred odchodom zo slovenska a ze to treba nakodovat som zistil az po mesiaci.. Predtym tam bola samizda 80ka, teraz mam 110 Ah. Moze to robit galibu ?
A po druhe, nabíjacka na iPhone bola dorábaná, zapojená je napriamo "kdesi" neviem presne kde, no skusil som zamknút auto a po patnástich minútach pozriem a telefón sa stále nabíjal... Takze ak to má velký odber aj pri odpojenom telefóne, tak je to jasné. Nemám teraz cím, ale hned po príchode na slovensko to dám premerat.
ZA013RO napísal:Tkaze chalani, baterku som menil tesne pred odchodom zo slovenska a ze to treba nakodovat som zistil az po mesiaci.. Predtym tam bola samizda 80ka, teraz mam 110 Ah. Moze to robit galibu ?
A po druhe, nabíjacka na iPhone bola dorábaná, zapojená je napriamo "kdesi" neviem presne kde, no skusil som zamknút auto a po patnástich minútach pozriem a telefón sa stále nabíjal... Takze ak to má velký odber aj pri odpojenom telefóne, tak je to jasné. Nemám teraz cím, ale hned po príchode na slovensko to dám premerat.
ZA013RO napísal:Varty sa vyrabaju v Rumunsku a su smejdove, nie ako kedysi. Do toho bmw je najlepsia Bosch S5 110Ah 920ANie to mi nehlási.. Týpek v norskom servise vzadu na kabli ku baterke odpojil nejaku tenkú dvojlinku, neviem co to bolo. A radsej nanoc baterku odpájam kým to nemám vyriesené. Ale aj ked som ju dal úplne nabit, štartovanie je ťahavé a lenivé no naskocí. Mám podozrenie ze mi nieco vymlátilo úplne novú baterku za pol roka (110Ah Varta)