... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Bodo565
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 23.7.2021
Auto: BMW 318 GT Mpaket
Kraj: Banskobystrický

Autofolie

Piatok, 23. Júla 2021, 20:05

Nazdar
Rad by som zistil ci ma niekto skúsenosti s autofoliami rsp. Tonovanym čelným sklom.
Bol som s GT na STK kde pracovník poškodil fóliu na čelnom skle pri odstraňovaní starých nálepiek pričom nové sa už na sk používať nebudú. Napriek tomu ze na sk nie sú povolené fólie na čelnom skle nemal právo zasahovať do tech. Stavu auta. Nie som odborník ale auto som tak už kúpil , aký je rozdiel medzi fóliou a tonovanym sklom keďže podľa vin to originál nie je a muselo to byt robene doplnkovo.
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Autofolie

Piatok, 23. Júla 2021, 20:51

Nebolo to nahodou na E53? :D
 
Užívateľov profilový obrázok
devotional
Príspevky: 172
Registrovaný: 27.4.2020
Auto: F30 2015
Kraj: Prešovský

Re: Autofolie

Piatok, 23. Júla 2021, 21:35

standartne sú všetky sklá tónované (čest vyjimkám) na 70% priepustnost v roznych farebných variantách (zelená, šedá, modrá..). extra folia už len zatmavuje povodné sklo.
predpokladám že si mal na prednom skle už len číru? foliu? z akeho dovodu si ju tam mal asi nevieš. kedže je predne sklo laminované a nikde inde ako na nom nezáleží na nechcenom skreslení (plus zatmavení) ako na no je akákolvek dodatočná uprava na nom zakázaná.
máš ale prvadu, že technik tam nemá nič proaktívne dávat dole, ale ma ta rovno vyhodit
BMW i3 120 2019
BMW F30 320d 2015
RR Silver Wraith II 1977
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Autofolie

Piatok, 23. Júla 2021, 22:11