... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
- športové katy a zvody schmiedmann
- k&n Cold Air sánie
- Borla výfuk catback
- M3 spera nad motorom
- Palivové čerpadlo Walbro 400k
- zosilnenie zadnej nápravy proti točeniu
- Quaife samosvor
- Eibach anti-roll kit
- tyče riadenia a stabilizátora mayle HD
- hardyspojka
- uloženie kardánu (ložisko)
- predné ramená mayle HD
- lamda sondy 320mm 2xOEM 990mm 2xBOSCH
- Short shift irp v3
- NGK BKR6EQUP sviečky
- termostat OEM
- Requlačný ventil volnobehu OEM
- zopár vizuálnych vecí ako sú angel eyes predné svetĺa a podobne.
- Zosilnená spojka
- Celý športový brzdový systém
- Celá sada tvrdších silentblokov (polyuretán, okrem kardánu, tam nechám OEM)
- Celé odpruženie (KW alebo Bilstein)
- čitál som že je dobre vymeniť vodnú pumpu pri vyšších nájazdoch (mám tam nejakých 255tis km)
- Nejaké pekné čierne r18 disky (style 72M vyzerali celkom pekne, možno nejaké neoriginálne iné? Neviem ešte)
- m-packet predok a zadok
- shadowline vonkajšie lišty
- celolak (dúmam nad nardo gray alebo niečo podobné)
- rozmýšľam, ak koniec koncov nebude stačiť výkon, tak nad tss2 superchargerom alebo AA
- možno ak to bude treba, tak agresívnejšie vačky
ptz napísal:Problém je medzi volantom a sedačkouja osobne by som zacal od konca tvojho zoznamu - najprv turbo, prinajhorsom supercharger a potom tie ostatne veci. naco je tolko uprav, ked motor je taky slaby?
(seriovy vykon ti urcite nebude stacit)
janest napísal:Neviem, či mi až tak ide o to aby malo auto hodnotu do budúcnosti aby som to robil, koniec koncov aj keby hoci čo, nič tam neni také (okrem celolaku), čo v najhoršom by som neprehodil na druhé auto. To VINko som kontroloval podľa jednej stránky a sedela výbava, a predošlí majiteľ ju mal od 2017 kedy bola prihlásená na SK čo tiež sedelo podľa toho čo mi hovoril. viac info mi už stránka neukázala. Samozrejme auto má už lakované diely, sem tam oškreninku, nič hrozné. Ma už skoro 20 rokov, a za tú cenu čo som ho kúpil sa nemôžem sťažovať. Išlo mi hlavne o to aby nebolo celé hrdzavé zospodu.Môj názor, s ktorým možno viacerí nebudú súhlasiť.
Najskôr kontrola hrúbky laku a či je to auto pôvodné alebo napríklad nie je náhodou zložené z dvoch. Kontrola všetkých VIN čísel na dieloch karosérie, najlepšie kontrola originality. Existujú stránky na kompletné dešifrovanie VIN kódu a malo by to sedieť aj s farbou a výbavou.
Akákoľvek investícia do E46-ky by mala začínať kontrolou podvozku, náprav a ich uloženia. Je to bolestivé miesto týchto áut. Zvlášť na to trpí zadok. Potom by som sa zameral na brzdový systém a hlavne trubičky ktoré majú svoje dni odžité a bývajú prehnité. Tu by som volil radšej kompletnú GO brzdového systému vrátane výmeny kotúčov a brzdových čeľustí.
Na bežnej ceste nie je dôležité aké máš zrýchlenie ale ako rýchlo vieš zastaviť.
No a všetky tlmiace elementy hard, strong a pod. sú dobré iba ak na okruh, v reálnej prevádzke to človeka po hodine prestane baviť. Nuž ale to je každého osobná voľba.
Auto má prinášať radosť a úžitok a nie aby si nosil ibalgin v kastlíku na svoje platničky.
No a v neposlednom rade dobrý a overený predajca ND, lebo nie všetko čo je v krabici Meyle HD je naozaj Meyle HD
starynovy napísal:To palivove cerpadlo je seriovemu motoru na co? Inak ako hovori ptz, vsetko to su prdy vo vetre ale riadne drahe. Daj tam nejake normalne turbo (nie cinsky turbokit), co sice tiez nieje lacne ale uz kurva znatelne a potom ries dalsie veci ako bude treba. Ci to ma 170 alebo 190kW NA je sumak, aj tak to nic nejde a je zdochnute od spodu.
ptz napísal:Tak momentálne mám 2016 Audi 3.0 bitdi s úpravou 400hp 800nm ale to je úplne iné vozenie to nechcem ani porovnávať lebo tá marha má 2100kg a na také šantenie to neni. Skôr na diaľnice. Preto ma tá 46ka celkom nadchla lebo to je fakt malé oproti tej audine a to že to nemá turbo a ťahá to pekne plynule a manuál k tomu ako neni to také pomalé ako som čakalsamozrejme, ak si doteraz jazdil na povedzme 100k aute, tak sa to zda dost, ale dlho to trvat nebude. vykon na tu vahu bude postacujuci mozno pol roka.. max.. :-)
ale ved uvidime, potom napis ))
ak chces NA silu, tak treba aspon 4-5 liter. bohuzial
ptz napísal:Toto je super vidiet u tych E34 540i kde sme davali 4.4L. Uplne iny motor, co spravi u atmostefy pol litra.ak chces NA silu, tak treba aspon 4-5 liter. bohuzial