... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
starynovy napísal:Do vyvodu z ventilu ktory ovlada klapku v EGR chladici.
MySh0 napísal:Áno presne toto som myslel :) Našiel som to aj https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... 23210.html a na viacerých stránkach.Edit:
Nasiel som
https://www.ebay.de/itm/BMW-N47N-N57N-N ... SwNphcPSsI
Toto myslim este pred rokom nebolo, nejaka novinka
Len otazka na mudrejsich nez som ja znie, ci to staci aplikovat, alebo bude treba okrem toho aj tak upravit software?
starynovy napísal:A odporúčaš to len vypnúť alebo aj zaslepiť EGR ? A nieje potom problém pri stk ? Ja síce chápem, že púšťanie výfukových plynov späť do motora je úplná kravina a strašne sa tým zasiera motor len sa bojím aby kvôli tomu nebol zbytočne problém na stk a nepéroval ma tam nejaký mladý napichaný robotník kvôli blbosti :) Ale čítal som aj reakcie typu, že egr pomáha regulovať teplotu vo valcoch čo mi príde trošku odveci...No nebolo, vyrabam si to sam.. hento vyzera nejako kostrbato a nieje tam konus do vyfukovych zvodov, na zhnitejsich jedincoch to bude podfukovat. EGR sa v softe vypina od FL E46, takze..
TT-SIMIK napísal:To si cital zle:-) Egr je kokotina od zaciatku co ho vymysleli:-) Istou ho nevypnes,vypina sa v rj motora, soft upravou....Zo starym sa zhodneme ze naj je ho odstavit uplne t.j. aj vodu.....Na kazdom type sa to robi trochu inak....
ViktorDDD napísal:Daj si odstavit aj tie klapky teda, ked sa to uz raz robi . . .
Ja mam odstavene egr&klapky cca 1rok a okolo 27tis. km, zatial vsetko ok, a aj emisna bola bez problemov
A ked je uz velky servis, mozno nova vodna pumpa, a remenovy rozvod s hlavnou remenicou podla stavu
Tiez trebars preventivne pretesnit drziak olejoveho filtra, tam zvykne presakovat olej