... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 2623
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 14:58

a co je take dolezite na tom podvozku, pokial nemas edc? aj sport line s edc bude v sport rezime tvrdy klokan, a ked v mekpakete nebudes mat edc bude to tvrde furt. takze by som sa hlavne pozeral po tom, aby to bol adaptivny podvozok, aj v pripade, ze by si nakoniec nebral mcpaket s hranolkami
 
pablohablo
Príspevky: 1202
Registrovaný: 14.1.2019
Auto: G20 330i, E84 20xd
Kraj: Zahraničie

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 16:07

Tak tie brzdy s vacsimi dierkovanymi kotucmi isto potesia, lepsie brzdenie za mokra a dlhsi cas kym ich prehrejes. Aj ten tuhsi podvozok a nizsie auto sa chova v zakrutach lepsie, len si treba pred kupou dat ruku na srdce a spytat ci tak aj jazdis aby si to mal na uzitok mimo street credit :) Lebo ten cool efekt moze rychlo vyprchat s nadmernym hrkotanim. Netreba si pliest M Sport s M performance a M. Zas ten M Sport az taky zazrak a vrchol motorizmu nie je.
Tiez sa priklanam k G30 540xi, najlepsi pomer cena vykon pri rozpocte 36k z toho co OP zvazuje.
Naposledy upravil/-a pablohablo v Streda, 13. Januára 2021, 16:17, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 2623
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 16:16

a nemusi na to mat zapalene hemoroidy a starobny dochodok, podla havlovej stupnice? :)
tu pajtu by som rozhodne skusal hladat s "oddelovacom vodica od vozovky" - IAS, potvrdi aj terry vomack, ked vymenil jednu pajtu za druhu bez zadnej krutavy, ze to je rozdiel, ja som si to raz testoval v 7er pri krizovani uzkymi ulickami a ten rozdiel bol neskutocny pri nizsich rychlostiach, ako keby to odrezalo pol metra z razvoru.
 
Užívateľov profilový obrázok
ceco232
Autor témy
Príspevky: 340
Registrovaný: 3.7.2007
Auto: BMW e91 330iA
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 17:26

boborjelotor napísal:
a co je take dolezite na tom podvozku, pokial nemas edc? aj sport line s edc bude v sport rezime tvrdy klokan, a ked v mekpakete nebudes mat edc bude to tvrde furt. takze by som sa hlavne pozeral po tom, aby to bol adaptivny podvozok, aj v pripade, ze by si nakoniec nebral mcpaket s hranolkami

Ja ten m-packet beriem ako kompletný balíček, ktorý mi dohromady dáva význam. Pri jazdenom aute sú rozdiely v cene menšie ako pri novom aute, tak nevidím dôvod prečo nechcieť m-packet. Pokiaľ sa niekomu m-packet nepáčiť alebo to považuje to za zbytočne vyhodené peniaze, tak si kúpi auto bez neho.
www.AutoTrip.sk - Strešné nosiče, boxy, nosiče bicyklov a lyží.
 
pablohablo
Príspevky: 1202
Registrovaný: 14.1.2019
Auto: G20 330i, E84 20xd
Kraj: Zahraničie

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 17:39

je to dobry balik, ale stale len M Sport, neni to ani M Performance (m340xi) ani M (M3).Netreba sa zas na to klapkovito fixovat a potom mozno ozeliet podstatnejsie veci, ako motor, napr.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 2623
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 18:00

ceco232 napísal:
Ja ten m-packet beriem ako kompletný balíček, ktorý mi dohromady dáva význam. Pri jazdenom aute sú rozdiely v cene menšie ako pri novom aute, tak nevidím dôvod prečo nechcieť m-packet. Pokiaľ sa niekomu m-packet nepáčiť alebo to považuje to za zbytočne vyhodené peniaze, tak si kúpi auto bez neho.
ja som poukazoval na to, ze pokial si nekupis adaptivny podvozok, tak si kupujes tvrdsie tlmice a kratsie pruziny, takze okrem mekpaketu treba pozerat aj adaptivny m podvozek.
 
Užívateľov profilový obrázok
ceco232
Autor témy
Príspevky: 340
Registrovaný: 3.7.2007
Auto: BMW e91 330iA
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 4 Gran Coupé 440 i xDrive M Sport

Streda, 13. Januára 2021, 18:03

Nikde som nenapísal, že by ten M-sport bol na úrovni plnohodnotných M modelov. To je úplne iný svet úplne vo všetkom. A ako som písal už vyššie, tak adaptívny podvozok v prípade g20 je vysoko preferovaný.
www.AutoTrip.sk - Strešné nosiče, boxy, nosiče bicyklov a lyží.
 
Užívateľov profilový obrázok
ceco232
Autor témy
Príspevky: 340
Registrovaný: 3.7.2007
Auto: BMW e91 330iA
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 3/4/5?

Včera, 13:47

Chcem sa opýtať tých, ktorí majú reálne vyskúšaný g20 štandardný M Sport podvozok vs Adaptívny M podvozok. Je ten štandardný M podvozok naozaj taký tvrdý a je to naozaj taký veľký rozdiel v komforte?
www.AutoTrip.sk - Strešné nosiče, boxy, nosiče bicyklov a lyží.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 2623
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 3/4/5?

Včera, 14:16

g20 je prve bmw, ktore malo novy typ tlmicov uz v zaklade - nesledoval som, ci sa to odvtedy dostalo v ramci LCI alebo jednoducho rocnych modelovych obmien do inych modelov, to je jedno. technisku specifikaciu si najdi sam, novinari to oznacovali ako "adaptivne tlmice uz v zaklade" alebo este lepsie(horsie) "trochu adaptivne tlmice"
su to nove typu tlmicov neviem ci s dvoma pruzinami ci ako to je - fakt tu nejdem hovorit o technickom popise, bolo to davno co som videl nejake video a nepamatam si to uz, a hydrauicke dorazy, nieco podobne co pouziva aj Kia Xceed a rasto chvala si na tom skoro spravil sieste decko.
ak tomu chapem spravne, tak jednoducho tlmenie aj na standardnom podvozku dokaze prituhnut aby naprava nezacala odskakovat a z toho na zaciatku pri uvedeni g20 vznikla urban legend, ze na 3er uz netreba EDC.
zakladny m podvozok ma to iste, len o 10mm kratsie pruziny a je naladeny tuhsie, zhruba nieco medzi sport a comfort. jazdil som oba, ale kratko, oboje na r19 kolesach. realne co dosiahli novymi tlmicmi je to, ze aj bez edc mozes mat na 3er r19 runflaty a zasadne to necitis, tak ako by si citil na f30 r19. isiel som po banoveckej ceste od tobu az po drietomu na oboch autach, kedze si z okolia tak vies aka je ta cesta, ked som mal edc a auto v komforte, tak som pri 100kmh cestu prakticky viac pocul ako citil, na zakladnom m podvozku to to bolo vyrazne horsie. to je extremny priklad, lebo tak zlu cestu zasa tiez musis hladat, kde mas 5cm spary medzi panelmi na ceste a do toho 300 jam random pomedzi.
mne to pride ako no-brainer kupit si auto s edc, ked nie koli komfortu, tak koli sport+ kedy to stvrdne este viac ako normalny m podvozok.
ale ak sa pytas otazku lebo si nasiel auto, ktore ta laka a ma len standardny M, tak nie, nebude sa ti s tym zit ako na ornici, ale ked zides z privadzaca poza merkury market k svojej predajni, tak na tom kusku cesty si obcas zapicujes :)
 
pablohablo
Príspevky: 1202
Registrovaný: 14.1.2019
Auto: G20 330i, E84 20xd
Kraj: Zahraničie

Re: BMW 3/4/5?

Včera, 15:52

Zalezi aj z coho do coho sadas, mne po presadnuti z e90 v seriovom podvozku na R18 (fungel nove tlmice) do g20 v seriovom podvozku na R18 prisla g20 uplne iny level toho ako to zehli nerovnosti aj samotneho odhlucnenia podvozku, ma to viac ten 5er feel, menej e90 motokara-feel. Teraz po 30000km bud silou zvyku alebo zajazdenim podvozku mi tie R18 s non-runflat na seriovom podvozku g20 pridu tak akurat na jazdu po nasich cestach, dokonca az tak ze premyslam ci vobec na to raz dat ako letny dvojrozmer R19. Na M ne-adaptivny podvozok by som maximalne jazdil na R18, to by este slo. Ak chces R19 tak podla mna jedine s adaptivnym podvozkom. Teda rataj ze aj ten podvozok sa troska skokoti od nejakeho fungel noveho stavu aj ty si na to zvyknes trochu a subjektivny pocit z kratkej jazdy na nejakej predvadzacke vs po roku zivota s autom moze byt inde.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní