Výmena silenblokov a ložiska na X5 e53.
Našiel som navod aj na youtube, ale iba na Ložisko, ale ak budete mat už rameno dolu silenty vymenit je malina.
https://www.youtube.com/watch?v=XZeTxUFXOGQDám sem odkaz, ak tak ho odstrante.
Kludne postupujte podla neho, len sú 3 doležite veci:
Zabudnite že sa budete usmievat ako pan na videu.
36orech je 12 hran na povolenie poloosy.
a ten torx E14 ak nemáte predlžený ani to nerobte.
Ako vynecham postup ako je zmontovanie kolesa a brzdičov atd.
to je na videu.
Ked som dal dolu rameno Baljoint bol KO že sa uplne rosipal ostalo iba iba vankajšie púzdro ložiska, tak som ho iba opiloval pilkou a vytlačil von. Nový som nalisoval za pomoci srobu a podložiek.
Silenty som odvrtal a vytlačil, všetko išlo v pohode. jeden silen ten co je na štelovanie geometrie je vedší, treba ho stlačit a vlysovat to som vyriešil celkom jednoducho. stiahol som ho SK paskou kovovou. foto na konci príbehu. a zasa som to nalisoval podložkami a šrobom. ( aby som nezabudol závitová tyč je mäká ako hovno kupoval som šrob 10,9 a ten stačil)
https://www.sterimob.sk/imgcache/c-item ... -67-w1.jpgKed som išel davat dolu šrob od ložiska zohnat 36 orech a 12 hran mi trvalo 2 dni, iba na objednávku 13ečiek. a povolit ho bol další oriešok, ale islo mi to aj običanou pistolou na malý kompresor čo mám doma aj ked to chvílku trvalo. ale dal som to.
potom som vtlkol poloos a povolil zasa z problémom 4 šroby čo držali ložisko. ( kurevsky zakusnute hlavne jeden ten posledný)
ložisko som dal dolu a odrezal flexou, lebo strhnut ani za KOKOT.
Nalisovat v pohode vo zveraku.
Dalšia epizoda bola dostat tam nove ložisko aj z nabojom.
ale dostal som to tam.
no a teraz na tie blbé obrazky ako to sem mám dat ???
Nejako mi to nejde (((