... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
Dinnamo13 napísal:nie.. ale po vymene dpf (original diel plus snimace 2300e) mi spotreba rapidne klesla.. menil som ho pri 292000km.. jazdim 136 tempomat trasy cez 100km..ahoj, to mas 15'tky kolesa, ze jazdis za 4.9 na dialnici ?
Dinnamo13 napísal:to som ani nevedel, ze dpf robi tak markantny rozdiel v spotrebe dlohodobo...len tak zo zaujimavosti, dal som si spritmonitor a zo 400 aut e90/91 120kw je celkovy priemer 6,68l. Bud maju vacsina zapchate dpf alebo jazdia vela po meste...
Dinnamo13 napísal:pri povodnom dpf regeneraciu pustalo pricasto.. ked malo okolo 200k regenerovalo to raz za cca 300-400km po dobu cca 20-25min, ked malo 280k regenerovalo to kazdych 30-60km. kazda regeneracia vyzaduje palivo naviac.. nove mi regeneruje 600-800km, ale regeneracia ide polovicny cas jak s povodnym starym dpf.. takze znizenie spotreby palivato som ani nevedel, ze dpf robi tak markantny rozdiel v spotrebe dlohodobo...len tak zo zaujimavosti, dal som si spritmonitor a zo 400 aut e90/91 120kw je celkovy priemer 6,68l. Bud maju vacsina zapchate dpf alebo jazdia vela po meste...
Stanislav napísal:rozumiem, cez co prosim kontrolujes tu regeneraciu ? co je najrychlejsie a najlacnejsie ? mas nejaku platenu apku a cez obd pozeras tlaky pred a za ? alebo je tam parameter, ze "prave regenerujem" ?pri povodnom dpf regeneraciu pustalo pricasto.. ked malo okolo 200k regenerovalo to raz za cca 300-400km po dobu cca 20-25min, ked malo 280k regenerovalo to kazdych 30-60km. kazda regeneracia vyzaduje palivo naviac.. nove mi regeneruje 600-800km, ale regeneracia ide polovicny cas jak s povodnym starym dpf.. takze znizenie spotreby paliva
Dinnamo13 napísal:Ja mam na to obd elm 327 a appku bimmertool. Oboje dokopy cca 30 eur. Su tam tlaky, kolko je odhadovane zaplnenie aj ci je regeneracia vyziadana a aktivna. Vie to aj periodicky vymazavat chyby ak by ju nieco blokovalo.rozumiem, cez co prosim kontrolujes tu regeneraciu ? co je najrychlejsie a najlacnejsie ? mas nejaku platenu apku a cez obd pozeras tlaky pred a za ? alebo je tam parameter, ze "prave regenerujem" ?
Diky
Dinnamo13 napísal:rozumiem, cez co prosim kontrolujes tu regeneraciu ? co je najrychlejsie a najlacnejsie ? mas nejaku platenu apku a cez obd pozeras tlaky pred a za ? alebo je tam parameter, ze "prave regenerujem" ?
Diky
Dinnamo13 napísal:Vyzera ze to je to iste co ukazuje interval v aute, akurat nezaokruhlene. A ten sa da normalne resetnut. Myslim ze to len odpocitava, ale ked som pustal castejsie regeneraciu tak to kleslo viac ako som presiel. Tak mozno to nieco zahrna do toho vypoctu, ale urcite to neodzrkadluje stav dpf. Ked sa mi raz upchal tak to ukazovalo vyse 100 000 km.Tak som vyskusal ten bimmer tool tiez, zaujala ma tam informacia o tych zostavajucich kilometroch funkcnosti filtra. Je to len informativne odpocitavanie nejakeho cisla za nova daneho a nemusi to nic znamenat ? Alebo je to realna zostatkova zivotnost pri adekvatnom pouzivani auta.
Dinnamo13 napísal:je to len odratavanie od 200.000km, mozes si to cez BC/idrive resetnutTak som vyskusal ten bimmer tool tiez, zaujala ma tam informacia o tych zostavajucich kilometroch funkcnosti filtra. Je to len informativne odpocitavanie nejakeho cisla za nova daneho a nemusi to nic znamenat ? Alebo je to realna zostatkova zivotnost pri adekvatnom pouzivani auta.
michalm2010 napísal:kolko km si najazdil na tych 680 Nm ? ci to pre tu prevodovku dlhodobo bolo ok.Mal som E92 330xd 180kw. Vozidlo bolo fajn, trochu ťažké a ťažkopádnejšie do zákrut pre xdrive. Ak chceš vedieť ako sa a tým jazdilo , tsk každá bola výborná, len od 160km/h už bolo počuť jemne svišťanie okolo bezrámových okien, inak všetko úplne vporiadku. Motor mal upravený výkon, spotreba bola pod 7l dlhodobo. Automatická prevodovka radila vynikajúco.
Čo som Emil na motore tak intercooler(rozpadol sa na boku kde je plastový spoj) žhaviče, zadné ramená, olej v prevodovke, hadicu odvetrávania a nové predné svetlomety . Žiadne vážne veci som neriešil .
Na 335i ktorú mám tak tam sa nechcem ani vyjadrovať