... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
michalm2010 napísal:E87 2.0d 120kw , manuál , priemerná spotreba teraz v lete od tankovania po tankovanie vychádza na 5l/100km. 30% mesto zvyšok mimo mesto . E91 2.0d 120kw, chip na 149kw a 440nm spotreba v priemere teraz cez leto 6,4l/100km, Cooper 1.6 85kw, manuál, priemerná spotreba 6,6l/100km. E90 335i automat , priemer 8,5l/100km.
olovo80 napísal:Taktiež E91 320d M47 120kw 2006 .. momentálne 302000kmE91 320d 120kw plná nádrž kombinovaná spotreba lebo jazdím mesto diaľnice pravidelne tak asi 6,3l pri svižnej jazde nejakých 900km na plnú nádrž keď jazdím slušne tak možno plná nádrž asi tak 1000km možno
olovo80 napísal:Hmm tak mňa to dpf-ko asi čaká tiež ale mám nejakých 220.000km momentálne nejak necítim stratu výkonu ale mám aj chipnuté tak možno preto či? Nečmudí čierne z výfuku ani pri akcelerácii. Olej filtre mením každých 10.000km Castrol Edge keď že už má nejaké km tak 5w40.
Stanislav napísal:dpf tazko povedat ako kto na tom jazdil.. urcite ho nemas od nova to auto.. niekomu vydrzi 300k niekomu 180k.. tam staci ze ti prdne jeden zhavic, co ani nebudes tusit, nespravi ti regen a len rozsvieti chybu na palubke. a po vymene zhavicov mozes dufat ze ho zregeneruje ako ma.. alebo variant dva odide ti egr termostat napr a tiez to nezistis, voda nedosiahne teplotu a tiez nespusti regen.
tiez ak sa robili kratke trasy(majitel pred tebou) viac sa zanasalo dpf, tym aj viac krat vypalovalo, a tym sa aj viac opotrebuje katik v dpf, kde pri vypalovani nedokaze dosiahnut potrebnu teplotu na vypalenie.. a tym zacne regeneraciu tobit castejsie az dosiahnes regeneraciu kazdych 30km tak ako ja.. proste zivotnost😀
osobne si diag robim kazdy tyzden aj s livedatami, aby som po sakra drahej vymene dpf predisiel dalsim problemom 😀