... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: M50,M52,M54 výmena tesnenia hlavy motora

Piatok, 31. Októbra 2014, 09:23

ja som robil podla tohto, snad pomoze
Prílohy
BMW_torque_values_for_all_bolts_1997.pdf
(172.41 KiB) 192 stiahnutí
 
lacos31
Príspevky: 337
Registrovaný: 5.2.2009
Auto: E36 325TDS
Kraj: Banskobystrický

Re: M50,M52,M54 výmena tesnenia hlavy motora

Nedeľa, 2. Novembra 2014, 21:45

Opravujeme auta den co den,a kludne mozem povedat,ze zavit sa pokazy len a len od zleho natiahnutia,a nie kvoli materialu.Samozrejme postup,moment,a uhol musi byt dodrzany.Dieru vzdy vycistime,vycistime aj zavit,nove skrutky/ak treba u nejakeho typu/,a spravne dotiahnutie.Nikdy nebol ziadny problem.A to je jedno ci je to z hlinika alebo zo zliatiny.Robily sme aj M50,nikdy ziaden problem.
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: M50,M52,M54 výmena tesnenia hlavy motora

Pondelok, 3. Novembra 2014, 11:55

Hlavne to do toho servisu nedavaj :) Najdi niekoho kto vie ako na to a urobi to spravne.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Mixo2425
Príspevky: 8
Registrovaný: 24.11.2018
Auto: E36
Kraj: Bratislavský

Re: M50,M52,M54 výmena tesnenia hlavy motora

Utorok, 7. Júla 2020, 21:27

M50 aj m52 aj m54 maju rovnaky problem, prehrejes motor a zavity v bloku idu srat tak ako pisete, cize zaklad neprehriat motor a si vpohode

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných