... všetko o BMW ...
BMW593 napísal:Na M4 mi najviac vadilo tupé preposilovane riadenie, že to auto bolo buď pretáčavé alebo nedotáčavé, akonáhle si chcel čistú stopu tak to bolo veľmi nedotáčavé, dalo sa to trocha cez odklony a lepive semi slick pneu zachrániť ale stále v tom aute chýbala spätná väzba. M4 vážila 1650kg a GT-R váži 1730 čiže žiadny extrémny rozdiel. Pocitovo je GT-R dokonca oveľa ľahšie ako M4, jedine na brzdách ktoré sú horšie od karbónových v M4 cítiť váhu ale zákruty to auto jazdi oveľa oveľa lepšie to je totálne neporovnateľne. Čo sa týka komfortu opäť je GT-R na tom lepšie, to auto je v komfort režime krásne komfortne dokonca mám pocit že viac ako M4 a na nerovnostiach nevŕzga ako BMW čiže je ešte lepšie na tom. Jediná nevýhoda že BMW bolo 7st. a GTR ma 6st prevodovku. Inak je GTR porovnatelny daily car ako M4, je robustnejší a pôsobí za jazdy viac ako GT. Keď v GTR zmením režim prevodovky alebo podvozku či pohonu okamžite je to cítiť v BMW tie zmeny režimov niekedy musíš hľadať.. Čo sa týka športovej jazdy tak je to úplne iný svet. Už koncepciu auta je to úplne dačo iné, to auto je mechanická beštia, cítiť diferaky ako pracujú, počuť prevodovku, nie je 0 poloha volantu tupá ale stačí 1mm na volante a cez hydraulické servo (žiadna elektrika) to auto ide 10x lepšie za volantom, ihneď reaguje a všetko cítiť. Fakt to auto pôsobí o 400kg menšou váhou. Proste ten zážitok a spätná väzba je tu ako v skutočnom pretekárskom aute všetko cítiť počuť narozdiel od M4. Ja nemám úplne sériové GTR ale už sériové GTR ma z 0 na 100 za 2.8s to je tiež parameter o ktorom v BMW ešte ani nesnívali. Toto sú veci z ktorých veľa ľudí bude možno prekvapených ale aktuálna M3 / M4 vyzerá dobre len dovtedy pokial človek neskúsi poriadne Porsche, AMG atd.. a novú M4 radšej ani nekomentujem.. fakt BMW M zaspalo.. a posledná vec, moja M4 bola fakt krásna ale na toto GT-R sa ani nechytá. To GTR vyzerá až exoticky by som povedal vedľa M4, je to pre mna osobne a pre všetkých čo to na živo videli oveľa agresívnejšie a krajšie auto. Tiež ho len tak nevidíš na cestách, skorej stretneš M4 ale zato 420d jazdi plno čiže 4 coupe nie je v tomto smere nič nezvyčajne..Mňa by celkom zaujímal tvoj názor ako ex-majiteľa M4 na to auto,predsa len mal si ho viac ako týždeň ,najazdil si na ňom veľa km,že čo ti najviac vadilo, z čoho si bol negatívne/pozitívne prekvapený,prečo práve GTRko,prvotné rozdiely.
Veľa ľudí aj tu na klube sníva ,alebo šetrí na M4/M3 tak by bolo dobré sem napísať nejaké dlhodobé pocity a tak ,nie len BMW piča nevrátim sa k nemu ak nespravia niečo dobré.