Piatok, 29. Mája 2020, 19:45
zas si extrapoloval data cez pokazenu kalkulacku. ja neviem ci su vsetky ecka na cestach social edishun, pre kazdeho je social edishun nieco ine, pre teba prakticky nic nie je social edishun, tebe staci logo na kapote a odometer s nizim najazdom ako Kocnerov pipik v didkach. Pomer 4 vs 6 valcov pri Eckach je vyrazne viac v prospech 4 valcov ako pri avdi a bummeroch, ale celkovo je ich aj na predaj o dost viac. Pomer samozrejme do istej miery upravuju taxiky, E200 a E220 modelov je tam plna pica, nemusia byt ani zlute, v casoch uberu a kadejakych minicabov uz to podla farby neodhalis. Ale ked si da sporovnat avdi joe_biturbo, 535/540d a merkelesovy 350 ci kery to je kde maju trojlitre 300+ koni, a chces tam luftuvane sedacky, hud, nejake aspon o stupen lepsie audio, pripadne pandoramu, a das to ze do 2015, do 120tkm, tak avdi aj bmw prevalcuje pocet medvedov. to je cele co som steu povedat, samozrejme staci upustit od jedneho - dvoch prvkov vybavy a cisla su ine, ale naozaj "fulvibav" je pri medvedoch aj celkovo aj pomerovo k inym verziam modelu menej. A to uz nehovorim o interieri, najst volajake lepsie lavice je najvacsi problem u medveda, nie ze by aj tie zakladne kresla boli nepohodlne, to zas lavicu od medveda kedykolvek pred lavicou od audi a bmw, mozno aj preto to moc neupgraduju, ale introse byvaju v tych medvedoch hrozne kombinacie.