Štvrtok, 6. Septembra 2018, 07:44
ze sytic.... ja odpadnem.......
Otacky motora maju byt za studena okolo 650-700, po cca 30-60 sekundach maju byt okolo 550 +/-. Pri zapnutej klime alebo zvysenom odbere mozu byt okolo 700.
To co ty nazyvas sytic, je rezim skrtiacej klapky, z ktoreho motor prejde po niekolkych sekundach do rezimu VVT (klapka otvorena na MAX a riadenie motora cez variabilny zdvih ventilov).
Pokial mas problem co popisujes, moze to byt:
1. Nejaky problem s prevodovkou a hydromenicom
2. Problem s nevhodnym nastavenim VVT (valvetronic). Treba skontrolovat minimalnu volu zdvihu ventilov (diagnostika) a ak je 0,8mm, skusit ju prestavit na 0,3mm, tak isto spravit kalibraciu VVT motorov, resp vymazat vsetky adaptacie motora a potom spravit to nastavenie 0,3 a kal.
Tieto vsetky ukony sa robia cez diagnostiku. To ze nepise nic, neverim. Ten motor hadze niekolko chronickych chyb aj ked vsetko funguje v poriadku......
Ovsem, bez diagnostiky urcenej pre bmw je to len strata casu..... s univerzalnou nespravis vobec nic.