Piatok, 27. Marca 2020, 16:08
Vratim sa trocha k tomu hydrokufru, kedze som sa s tym teaz posledne 2 dni hral na svojom E39 touringu, a kedze RJ su identicke a v podstate aj zvysok systemu, tak sa to myslim hodi.
Automatika mi nesla vobec lebo bol vyskoceny piest z capu, ked som ho osadil tak sa aj tak za ten kratky cas behu nestihol otvarat/zatvarat.
Dolial som teda olej a troska sa to zlepsilo, otvaranie uz nebol problem kedze vzpery su dost silne a stacilo ho len trocha pridvihnut zo spodu a nato hydraulika stacila.
Zatvarat sa ale stale nestihal, dostal sa tak do 3/4 zavretej polohy.
Tak som vylial stary olej, vycistil nadobku od zvysku stareho oleja, nalial som tam cerstvy ATF olej co mam do serva, to uz pomohlo, veko sa pekne zatvara/otvara.
Cerpadlo to aj skor natlaci, po aktivacii tam uz nieje taky delay kym sa kufor zacne hybat.
Tu vymenu som robil 2 krat aby sa ten stary olej zo systemu trocha viac preplachol.
Takze poradil by som vymenit olej pre ten hydrokufor, i ked v E38 to asi tak lahke nebude, z fotiek co som videl na nete je tam dost blby pristup.
BMW E39 525d |
BMW E39 540it 6q |
Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC |
JEEP Cherokee XJ 4.0 |
Mercedes Benz S204 200CDI