Utorok, 24. Marca 2020, 08:34
Mám n55 sériové črevá, od wagnera IC evo3 + downpippe a ficim na MHD stage 2+ , najazdené 100 xxx , jediný problém zatiaľ bol že tie umelé hadice vo vzduchovom saní praskli, či to bolo únava materiálu po x rokoch (rv 2011) alebo x kilometroch neviem... nejazdím nejak na limite, mám to ako daily car, sem tam spravím Taliansku údržbu ale zatiaľ žiadne extra problémy. Na karbón mi bolo navrhnuté nejaké vyparniky ktoré tomu zabránia viac otom neviem.
Známy je tuner, má n54 single turbo, komplet sanie z hliníku, ic evo 3, downpippe, výfuky z klapkami a atd..tlačil z toho 700+ hp. po pol roku mu cez kapotu vyletel 5 valec tak vnútro dal spraviť komplet kované.
Čo som počul skúsenosti n55/n54 tak séria znesie 450 koni , stock turbo už viac nevytlaci a neodporúča sa ísť nad 600nm kvôli stock spojke
A keď ten tvoj daný motor má ten problém čo píšeš , myslím že majiteľ čo to mal bol psychopat a jebal mu za studena, tie motori sú strašne citlivé a fungujú poriadne až pri teplotách oleja 100+