... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
mitocross napísal:Rozvody, olej v AT, olej v diferakoch a olej v rozvodovke dam vymenit.Rozvody: Tu chvilu to vydrzi. Ale potom rozvody preventivne vymen a budes mat klud. Na N47 to nie je az take drahe ako na niektorych inych motoroch.
Cerpadlo: Vsimol si si vedlajsiu temu? Kolega tam riesi katastrofu s cerpadlom na N47...
Ohladom cerpadla to nie celkom chapes. CP4/CP4.2 su vsade. Zlyhavaju kvoli nedostatocnemu mazaniu nakvalitnou/suchou/bio naftou. Potom oni same tie piliny vytvaraju. V autorizakoch vravia, ze 4.2 su na tom s odolnostou lepsie, ze su odpovedou na zvysujuce sa podiely biozloziek. Niekto tu hovori, ze je to to iste. Ty mas skusenost uplne opacnu, ze ti vydrzalo to starsie. Tak si opat musis vybrat medzi nervozitou z moznej mega opravy alebo vymenou a kludom. Repasovane cerpadla stoja z roznych zdrojov cca 750€. Nove v autorizaku s fit servisom (-20%) sa tomu cenovo dost priblizuju+2 roky zaruka.
Co dalsie: Pri tych km by si mal mat za sebou uz druhu vymenu oleja v prevodovke a minimalne jednu vymenu olejov v rozvodovke a oboch diferakoch.
EGR/sanie v pohode?