... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
starynovy napísal:Ale joj, tu chybu ma 8 z 10 naftovych E9x pred liftom a idu, na regen to v pliv nema. Problem bude inde. Znamemu na 325d nepustilo ani za boha, pamat bez chyb. Lenze ktosi uz pred tym hrabal v softe. Takze aj také vady su.
starynovy napísal:Ano, je to ine a spominam to preto, lebo Ti niekedy ani nedovoli vyziadat nutenu regeneraciu kym mas nejaku chybu v DDE. Vyhrev je tam okamzite ako ho zmazes. Ale zrejme to zavisi aj od SW verzie a ani ty ani ja nevieme ktore hlasky tomu zabrania - cize general advice je aby bola DDE cista. A uz nekric tu :)Clogged je nieco uplne ine ako Heating samozrejme, takze neviem na co to tu tahas.
j4nkom napísal:Ach jaj...vobec nie...Chalani klidek 😃 moj upchaty filter bude mat na svedomi pravdepodobne ten vadny termostat, kedze ukazoval telotu motora 74-75 stupnov po cca 20km a zapnutom motore cca 40minut.. Lenze ktovie ako dlho na tom chodil predosly majitel a ci to dpf nieje uz na odpis.. Chybove hlasky su len 2 - upchate dpf a predhrev nafty. Takze nevidim dovod ako bolo vyssie spomenute menit zhavice a RJ a este neviem co, kedze tieto chybne diely by urcite vypisala diag (alebo sa mylim?).. + auto slabo ťaha od nizkych otačok, poriadne začne ťahať od cca 1900 (za tym je podla mna to dpf).. Takze este raz otazka, ak si chcem nechat auto dlhodobo, nieje najrozumnejsie riesenie dat vykuchat dpf, softverovo odpojit, vymenit termostaty aby sa motor pekne nahrial na prevadzkovu teplotu a jazdit dalej bez starosti ci to regeneruje alebo nie a mat dozivotne pokoj od dpf?
PeqpeK napísal:na emisnej zatial meraju len dymivost, ked je auto v poriadku, nedymi ani bez DPF, par aut preslo zakaznikom cez emisnu aj s chybajucim DPF, ale podla mna je to len do casu...
a ano bavime sa, ze presli uz po minulorocnom sprisneni...po tohtorocnom zatial nemam info
pablohablo napísal:Emisna Kontrola sa postara aby si dozivotne pokoj od DPF nemal. Ci myslis ze ludia kupuju OEM DPF filtre lebo ich dojala Greta svojim prejavom ?
Inak stanice mobilnej kontroly maju okrem cechov uz aj u nas a polsku.
starynovy napísal:Taktiež sa pripájam, predohrev paliva ak je vadný nespustí regeneráciu.. mal som s tým osobnú skúsenosť.To si cital na autorubiku? Vyhrev nafty mozes nechat na vecnom pokoji. Pre spustenie regeneracie potrebujes teplotu nad 70, v nadrzi viac ako 15L, zhavice bez chyb, skrtiacu klapku bez chyb. Ostatne je v podstate jedno ak to nieje v nudzaku.
starynovy napísal:Ale joj, tu chybu ma 8 z 10 naftovych E9x pred liftom a idu, na regen to v pliv nema. Problem bude inde. Znamemu na 325d nepustilo ani za boha, pamat bez chyb. Lenze ktosi uz pred tym hrabal v softe. Takze aj také vady su.