Kým nezmeriaš hádzavosť kotúča mikrometrom nič sa nedozvieš ! Ak si to sústružil sám tak sa divím , že ho nemáš, ak ti to sústružil "kamarát" tak nech ťa Boh ochraňuje.
Predné kotúče sa nikdy nesústružia ! Používaním už môžu byť prehriaté alebo neodborným sústružením chytnuté. Celkový efekt stiahnutých kotúčov je 0,000 slovom nula.
Ak si ten prípravok ešte nevidel vyzerá
takto.
Predné kotúče chytajú cca 70-80% všetkej brzdnej sily, tak aby si sa neocitol mimo cestu z dôvodu tvojho šetrenia. No a predpokladám, že dosadacie plochy kotúča boli zodpovedne očistené, lebo aj utiahnutie jednej jedinej skrutky mimo toleranciu ti zmení hádzavosť. Uťahovací moment pre skrutky na kolesách je 100-110 Nm.
Plus ďalšia obvyklá nevšímavosť mechanikov je zadretý alebo starý, špinavý a zanesený plávajúci brzdový strmeň. To sa tiež mení za nové a nepucuje sa šmirgľom ! Diel číslo
6 plus gumičky a prachovky, lubrikant, predáva sa to v sade na brzdu ( po 2 ks ) za cca 6-10 €. To umožňuje doštičkam voľný pohyb do strán aj keď sú pritlačené na kotúč pri brzdení !!!
Podľa môjho názoru to máš vysústružené na psiu riť. Alebo bol takýto stav aj pred tým ??? O tom nič nepíšeš prečo si to robil.
Proste dnes je to tak, že čo mechanik to originál, je ich ako našťaté do kýbľu ale máloktorí z nich sa rozumejú svoj práci, stačí že ty platíš.