... všetko o BMW ...

Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL

obchodna sekcia
 
Keny
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 3.4.2019
Kraj: Nitriansky

740I n62 zlý chod / camshaft adaptation

Nedeľa, 29. Decembra 2019, 20:51

ahojte, e65 740i január 2006. 178 tisíc km. Tankované len 100 oktan. BEZ LPG. Cca mesiac má auto horšie štarty a celkovo zlý chod motora. Check engine kontrolka zasvietila doteraz asi trikrát, ISTA vždy hlásila len vynehávanie náhodných valcov. Prvý krát valec č.1 neskor 1 a 5. potom už 2,4 a 6. volnobežné otáčky niekedy kolíšu niekedy nie. Niekedy sa mi zdá že vodičova strana počas volnobehu tiká viac ako spolujazdcova. Pozrel som si hodnoty v Inpe a sú položky ktoré sa mi moc nelúbia. S autom aj s inpou sa len zoznamujem, (predtým som mal bezproblémovú 730D) preto by som potreboval radu skusenejších. Engine roughness menu v inpe je cca 0.5-0.8 nad 1 to nevyleze. Camshaft adaptation bank1 už lezie do červeného čo asi nieje správne a váha vzduchu je 98% času s výkričníkom, či počas volnobehu či za jazdy. Auto taktiež z výfuku poprdkáva, predtým (v lete, tesne po kúpe) to nerobilo. Poprdkáva stále, či za tepla či za studena. Celkovo auto nemá kultivovaný chod aký by som od v8 očakával.

veci ktoré boli zatial spravené:
výmena sviečok (IZFR6H11 )
výmena cievok [color=#1d2129][font=Helvetica, Arial, sans-serif]NGK 48206
kontrola membrán, tie sú v poriadku, nepopraskané.
kontrola vakuových hadíc, hladal som či niekde niesu popraskané, ale nič som nenašiel.
skontroloval som aj sanie po škrtiacu klapku či niekde nieje popraskané, taktiež nič
vytiahol som Vanosové solenoidy a prečistil ich, bol na nich bordel ale po vyčistení sa nič nezmenilo.
bol prenastavený minimálny zdvih z povodných 0.3 na 0.8mm. bez zmeny, tak som to vrátil na povodných 0.3mm
na ISTA D bol spravený intermediate lever test, test bol vporiadku.
[/font][/color]
Prílohy
MAF.jpg
lambda.jpg
lambda.jpg (99.53 KiB) 1873 zobrazení
camshaft positions.jpg
camshaft positions.jpg (98.35 KiB) 1873 zobrazení
camshaft adaptations.jpg
camshaft adaptations.jpg (69.11 KiB) 1873 zobrazení
 
JaraX
Príspevky: 118
Registrovaný: 12.2.2009
Kraj: Zahraničie

Re: 740I n62 zlý chod / camshaft adaptation

Štvrtok, 2. Januára 2020, 08:00

já nevím proč ty 740i někdo kupuje :). ty rozvody už jsou dost, ale válce by to vyhazovat nemělo. pokud jsou membrány určitě OK, ale stejně bych dal nové (pouze origo BMW) mají se měnit po 150tkm nebo 6 let a buh vi jak tam jsou dlouho. tak bych hledal problém ve vstřikách, nejspíš budou zanesené, zkusil bych druhou sadu vstřiků. ideálně namontovat LPG, pak krásně poznáš kde je problém a ještě ušetříš :).
taky bych zkusil udělat smoke test na sání.
 
Keny
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 3.4.2019
Kraj: Nitriansky

Re: 740I n62 zlý chod / camshaft adaptation

Piatok, 3. Januára 2020, 17:59

Bolo to jediné auto z ôsmych ktoré som pozrel počas mojho výberu, na ktorom fungovalo všetko, od logicu počnúc cez nočné videnie až po comfort access s pôvodnými klučkami, tak preto som si ho vybral. Vôbec mi nevadí že je to len 4liter. Každopádne späť k problému, ako sa taký smoke test robí? Počul som o ňom ale neviem ako to spraviť v domácich podmienkach. Podľa toho čo píšeš tipuješ na vakuovy unik? Málokedy mo vyhodí check engine. Len má auto sprostý chod v hocijakých podmienkach a prdí z vyfuku. Ak by to boli vytahané rozvody boli by v červenom obe strany nie?
 
Bmw750i
Príspevky: 71
Registrovaný: 15.5.2018
Auto: Bmw e66 750i
Kraj: Bratislavský

Re: 740I n62 zlý chod / camshaft adaptation

Pondelok, 20. Januára 2020, 14:39

Takto nejak by to vyzeralo keby boli vyťahané rozvody?
Prvá foto aktuálna druhá foto dávnejšie (asi sa niečo zlepšilo)
Prílohy
Screenshot_20200120-144637_Gallery.jpg
Screenshot_20200120-144554_Gallery.jpg

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní