Caute chalani, dlho som nic nepridaval tak by som sa chcel podelit o nejake novinky. Auticko este stale mam rovnake a kedze som sa ho rozhodol nikdy nepredat tak som rozmyslal od jednej uprave nad druhou. Okolo motora som toho nevylepsil az tak moc okrem beznych aj nebeznych udrzieb mam ekektricky ventilator, dodatocne chladenie oleja motora a servo oleja, vstrekovace novej generacie (Ev6 oproti povodnych EV1), vylepsene sanie na mieru z uhlikovych vlakien, remap jednotky. Podvozok je komplet stavatelny bc racing, a najzaujimavejsou upravou su brzdy ktore ma seria strasne poddimenzovane. takze v predu su kotuce z e60 M5 374/36 mm a sestpiestik brembo z Porsche cayenne turbo a vzadu je komplet brzda z m5 e60 takze 370/24 mm modifikovana na uchytenie na e39. tolko asi z mojich poslednych uprav, este tolko asi ze v interieri su predne sedacky od sparco a na mieru robena vypln a site potahy z alcantary (fotku hodim neskor).
Pekny upgrade. Tie kotuce pasuju P&P alebo co treba upravovat? Tak isto aj drziaky strmenov, daval si robit nieco na mieru alebo je na to nejaky kit? predok zadok?
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
Kotuce pasuju plug and play ale iba na m5. ostatne e39 maju ine naboje takze by to nepasovalo. preto som sa rozhodol pre tuto kombinaciu lebo kotuce su dost velke a siroke a nebudem mat problem kupit ich aj v buducnosti. adaptery na predok som si musel vyrobit sam a na zadok je pouzity oroginal z e60 len ho trebalo modifikovat na freze aby tam vosiel 🙂
tak roztec je rovnaka ale drziak strmena na e60 je prichyteny skrutkami m12 a na e39 je m10, takze na zadnej tehlici treba len prevrtat diery na vacsie ale sa to da bez demontaze na mieste ide to lahko. ale roztec je rovnaka. a veru nevojde tam mensie koleso ako 19”. kotuce by to dali ale ten strmen ma na vysku 35cm takze sa to tam nevojde 🙂