... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 26. Novembra 2019, 12:21

Dogg88 napísal:
Iba že by mu dorobil zadné dvere

Unho nikdy nevies :) ale mal som len drobnajs na PZ blatniku a na ten mi to nesedi veru
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 27. Novembra 2019, 12:58

No to zase vies. jJedine, ze by som ti vymenil predok za klasicky E46 nie tu latexovu masku cez svetla. :D Anyway
DP mame za sebou, pre tych co si este idu NNN to je myslene ako down-pipe. Ta mala rurka ktorej zaklad je EGR z tds-a, nahradza 2 vodou chladene EGR a EGR vymennik, cries in EGR: *you've become the very thing you swore to destroy*.
Prílohy
20191125_203929.jpg
20191125_125026.jpg
20191124_212249.jpg
 
rapidwinner
Príspevky: 836
Registrovaný: 19.1.2016
Kraj: Prešovský

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 27. Novembra 2019, 15:53

Dopici kde ty chodis na tie frazy a metafory? :lol:
Robota pekna :thumbup:
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 00:46

Njekto..nejaky, kdesi a ja to hladat nejdem sa pytal co mu treba aby dal na M57D30 CP3jku.. tak, nic. Nepasuje tam nic. Nepasuje cerpadlo na blok, nepasuje rail na hlavu ani len trubky na vstreky, selenoid objemu zavadzia vodnej trubke etc. EEEEEnyway

*cerpadlo: nepasuje*
ja: jebnem po nom
*cerpadlo: You son of a bitch, I am in.*

20191130_180134.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
Abyssko
Príspevky: 4186
Registrovaný: 12.8.2018
Auto: E60 535d, e91 330xd
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 06:54

🤣🤣🤣 Rail takisto hamrom?
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 11:46

Ten presiel ratrak aby dobre trubky vytvarovalo.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 11:56

starynovy napísal:
*cerpadlo: nepasuje*
ja: jebnem po nom
*cerpadlo: You son of a bitch, I am in.*

Rick and Morty references ma vzdy rozcitia :D
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1876
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 13:28

Boha, ja ze skade mi to bolo zname, a zrovna vcera som tu cast pozrel znovu. :mrgreen:

A bolo nutne davat druhy rail, nemohol zostat povodny?
Ved v povodnom je z druhej strany zatka ktora by sa mala dat vysrubovat. alebo by po osadeny regulatora mnozstva zase daco kolidovalo?
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 14:57

Ne, cidlo ma M18 a ventil je M24, navyse dakial musi ta nafta odtekat ze..
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1876
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 16:51

Aha, takze prepad toho ventilu je priamo v raily.

Zaver je teda taky ze je jednoduchsie swapnut cely motor 150 KW a upgrejdovat ten? :mrgreen:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Utorok, 3. Decembra 2019, 17:35

Tak 150kW stoji tiez za kok ale lepsie to ano. Akurat k tomu idealne cele auto kedze treba milion blbosticiek okolo. A ked to dorobis mas papierovy 135kW na 95% predlift ktory mas problem spenazit za dvojku. :D Slepa ulicka cele obstarozne bmv, E90/87 detto, nic sa s tym neoplati. Vozit sa na tom ako je, setrit jak sockar aby pri predaji neboli nareky.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1876
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 4. Decembra 2019, 13:06

Este tak ma napadlo ze kde vlastne zapojis ten reguator mnozstva?
Ta seriova DDE 4.0 na to ma predpripravu? lebo Alpina D10 to ma urcite, len ci nahodou v tom nemaju vlastny vytuneny HW.
Alebo menis RJ?

Ma to napadlo popritom ked som hladal kde je zapojene cidlo teploty za IC, pridavalo sa od 9/2003 podla katalogov aj schem.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 4. Decembra 2019, 14:48

CP1 a CP3 su funkcne rovnake celky. Volumetricke riadenie tlaku v raile je add-on znizujuci spotrebu paliva o "0.0000nic do pici" a teplotu nafty v prepade. Ja nejazdim vrchy na rezerve takze komplet irelevant, staci vyradit.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1876
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 4. Decembra 2019, 14:57

Aha, a ten regulacny ventil je NO alebo NC?
Resp. nechavas ho tam alebo ho treba vybrat a zablendovat to niecim kratsim?

A teplota paliva je problem? sak na spiatocke je este palivovy chladic. :-k
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] BMV kambek

Streda, 4. Decembra 2019, 15:09

Na prdate vykony tam moze ostat, ked sa ide na hranu bud sa vybere ale preportuje. No kedze tu este aj vadi vodnej rure tak rovno vybrat.
Naposledy upravil/-a starynovy v Streda, 16. Júna 2021, 23:54, upravené celkom 1 krát.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných