Pondelok, 30. Septembra 2019, 18:29
Ja mam 3.0sd 210 kW.
Z mojho pohladu, ci ma original DPF alebo nejaky smejd, a ci tam vobec je, odsledujes na koncovkach vyfuku, vela vela sadze, dodrbane DPF. Dalej trysky, co asi tazko odsledujes, ale pri tychto nad 200 000km uz moze byt problem. Dalej ako casto menil olej v prevodovke, olej v Xdrive, ideal kazdych 80 000 max 100 000km, aj ked tieto ZF prevodovky vydrzia aj 400 000km, len sa treba starat. Samotny Xdrive, ci bol repasovany, v akom je stave, aktuator prevodovky. Srob na remenici, co je tiez asi individualne a este ukostrenie motora. Toto su take najzavaznejsie veci, ktora mna nutene odparkovali za posledny rok a pol po kupe a stáli nemale peniaze. Okrem teda trysiek, tie menil este byvaly majitel pred predajom... A hlavne rozvody. Tie som menil hned po kupe, lebo predosli majitel vobec. Ak niekto tvrdi, ze su komplet nove rozvody, tak nech to dokaze :)
BMW X5 E70 3.0sd A-paket
BMW 320i E46 Cabrio facelift
BMW 118d F21 M-paket
----------
ex BMW 320d E91 M-paket
ex BMW 730d E65
ex BMW 320d Coupe E46 facelift
ex BMW 320i E36