... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
boldenone
Autor témy
Príspevky: 506
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 12:57

Chystam sa vymenit na mojej m62TU sacie potrubie a skrtiacu klapku (konkretne sacie z m60b40 a skrtiacu manualnu na lanko) vedel by sa mi nejaky znalec vanosov k tomu vyjadrit? Ci tato zmena neovplyvni cinnost vanosu :-) dik za odpovede
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 13:05

sacie potrubie ak myslíš parohy tak to určite pomôže výkonu, a škrtiaca klapka lanková, neviem či to potom bude komunikovať s DME
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
boldenone
Autor témy
Príspevky: 506
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 13:45

ViktorDDD napísal:
sacie potrubie ak myslíš parohy tak to určite pomôže výkonu, a škrtiaca klapka lanková, neviem či to potom bude komunikovať s DME


Ano sacie parohy. Dme uplne vyradim aj plynovy pedal tam klaicky cez lanko. Lebo tie elektronicke klapky nemaju taky zaber pri zoslapnuti plynu
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 13:53

DME=riadiaca jednotka :wink:
myslel som to tak že ak prehodíš celú klapku tak či s tým bude komunikovať RJ, lebo teraz to funguje tak že signál ide z pedálu do RJ a z tade je potom ovládaná klapka, ak sa nemýlim
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
boldenone
Autor témy
Príspevky: 506
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 13:56

ViktorDDD napísal:
DME=riadiaca jednotka :wink:
myslel som to tak že ak prehodíš celú klapku tak či s tým bude komunikovať RJ, lebo teraz to funguje tak že signál ide z pedálu do RJ a z tade je potom ovládaná klapka, ak sa nemýlim


Hej za dme som mal dat ciarku zabudol som. Hej chcem urcite vymenit tu klapku . No ked je riadena manualne mala by komunikovat nie?! Aj elektronicky plyn pedal dam prec a dam tam klasicky. Ak to nezmeni chod vanosov tak sa pustim do toho
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 14:07

asi sa moc nechápeme, ak dáš preč el. plynový pedál a el. škrtiacu klapku tak neviem odkiaľ bude brať RJ info ohľadom stlačenia pedálu, resp. polohy klapky, keď je to raz tak spravené že si to berie signál z potenciometra pedálu
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
kobrakai

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 14:31

funkciu vanosov by som okašlal celú. Poskladaj auto, vyjazdi to, keď to začne rachotať, tak to neopravuj, nechaj to skočiť. Motor odnes na hliník do zberu a kúp klasiku M60. tak či tak bez zotrvaku či prevodovky aj tak nezmeníš funkciu vanosov kámo :D

Keby som mal času a priestory ako ty, už dávno by bol v uliciach smog ako v šanghaji.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 14:43

ja by som nato šiel takto, buď všetko M62TU ako má byť, aj klapka, aj plyn a tým pádom budú fungovať aj vanosy a všetko, alebo spraviť z toho taký hybrid M62TU s M62 elektrikou, akurát vanosy budú nefunkčné, ale zas ,tie vanosy na tej M62TU tak veľa toho nespravia, akurát to má taký fajný dízlový zvuk
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
boldenone
Autor témy
Príspevky: 506
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 15:35

kobrakai napísal:
funkciu vanosov by som okašlal celú. Poskladaj auto, vyjazdi to, keď to začne rachotať, tak to neopravuj, nechaj to skočiť. Motor odnes na hliník do zberu a kúp klasiku M60. tak či tak bez zotrvaku či prevodovky aj tak nezmeníš funkciu vanosov kámo :D

Keby som mal času a priestory ako ty, už dávno by bol v uliciach smog ako v šanghaji.


neviem co sem pleties nejaku prevodovku a zotrvak a absolutne uz neviem co sem pletes cas a priestory... bavime sa tu o vanose. ja ten vanos mam v <-> cely jak je. bohuzial taky motor som kupil od znameho za dobru cenu tak s tym uz nic neurobim. sam by som radsej zobral bezvanos ale musim sa uspokojit s tym co mam.

a stale nechapem co myslis s tym sparovanim pedalu s DME pridavat plyn budem moct kedze to bude na lanku. mozno mi tam len bude vypisovat nejaku chybu na diagnostike. ale nenapada ma nic co by branilo v pridavani ked to je vlastne cele nastavene na lanku :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 15:49

inak už neviem vysvetliť, verzia s el. plynom a verzia s plynom na lanku sú úplne odlišné systémy, nelíšia sa len v tom že jedno má lanko a druhé kábel
inak je riešená aj regulácia voľnobehu a všetko, neviem či vôbec naštartuješ s odpojeným plynovým pedálom, alebo keď aj hej tak neviem či to bude vôbec nejako bežať
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 29. Januára 2014, 19:06

boldenone napísal:

neviem co sem pleties nejaku prevodovku a zotrvak a absolutne uz neviem co sem pletes cas a priestory... bavime sa tu o vanose. ja ten vanos mam v <-> cely jak je. bohuzial taky motor som kupil od znameho za dobru cenu tak s tym uz nic neurobim. sam by som radsej zobral bezvanos ale musim sa uspokojit s tym co mam.

a stale nechapem co myslis s tym sparovanim pedalu s DME pridavat plyn budem moct kedze to bude na lanku. mozno mi tam len bude vypisovat nejaku chybu na diagnostike. ale nenapada ma nic co by branilo v pridavani ked to je vlastne cele nastavene na lanku :wink:


Kámo ty si asi na hlavu, ani to nenatočíš, M62B44 má DME 5.2 a M62TUB44 DME 7.2, skrátka TUčko má počítačom riadenú škrtiacu klapku, to čo chceš urobiť je nezmysel. Pritom neviem čo špekuluješ, vymeň len potrubie a hotovo.
 
boldenone
Autor témy
Príspevky: 506
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Streda, 2. Apríla 2014, 15:46

Kde najdem vysvetlivky z motoroveho konektoru 16pin? Vsade je len x20 c101 z m60b40
 
boldenone
Autor témy
Príspevky: 506
Registrovaný: 6.12.2013
Auto: E30
Kraj: Bratislavský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Nedeľa, 5. Apríla 2015, 18:27

Chalani kde najdem schemu okruhu chladenia motora pri vanosovej 4,4i ? Dajte link prosim ak mate
 
zabooo
Príspevky: 1
Registrovaný: 5.11.2019
Auto: x5 s M62B44
Kraj: Banskobystrický

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Utorok, 5. Novembra 2019, 10:24

nazdar chlapi, moja m62 pri štartoch striela do vyfuku ide na par valcov nakoniec by zdochla, no ked pridam na 1500ot a podrzim ich 10sekund, už ide normalne,.
mam chybu s tym elektro termostat co mi diag. vyhlasuje.
može to byt tym?
 
PetoK
Príspevky: 9940
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: m62b44 vs. m62tub44 (vanos)

Utorok, 5. Novembra 2019, 10:25

Je tam lpg ?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných